Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er BMW for mye "pakkistanerbil"/harry?


MrL

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere synes om ang at BMW er noe man forbinder med "pakistanerbil" eller at den er harry. Tenker dere at dette er kun biler brukt av pakistanere?

 

39_-1135483603.jpg

30_-1378162798.jpg

04_-1674846529.jpg

15_442427324.jpg

03_677896170.jpg

 

Hvor går grensa på hva som blir for mye for harry eller for mye pakistanerbil? Synes dere alle disse er pakistaner biler/harry, tenker dere det når dere ser dem? For min del bli det mer og mer "pakkistanerbil" og mer harry bil jo lengre ned i rekken på bildene man kommer. Jeg lurer på hva dere synes egentlig fordi jeg vurder BMW selv, men vil ikke at bilen min skal bli regna for for mye pakkistanerbil eller for harry hvis dere skjønner.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

BMW er definitivt en bil. Pakkiser er det andre måter å produsere frem på.

 

Edit: Kanskje navnet heller er "Harry"?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Er ikke så mange "pakkiser" som du selv kaller det her i området som kjører rundt i BMW iallefall.

 

Har selv BMW uten at jeg føler at det er verken pakkisbil eller noe annet, men nå har jeg en ganske kjip 3 serie uansett. Er jo mange BMW entusiaster der ute, mange er mer enn normalt opptatt av bil. Selv bruker jeg bilen fra A til B og så lenge den fungerer og er behagelig å kjøre er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så skjønner jeg alle de som vil smykke en diamant enda mere, kan være fordi jeg selv er tidligere BMV-eier. Kona mi, som jeg nå har gitt ferie og gravd ned i hagen, sa ved et tidspunkt at: Du elskebassen min. Jeg synes vi har fått en utmerket Bombay-taxi! Etter mine relativt små tilføyelser av "bilsminke".  :fun:

Lenke til kommentar

Jeg er enig med trådstarter, at den rekken med biler nedover han har postet er mer og mer pakkis...

 

Selv er jeg en fan av BMW biler, men ikke pakkis-bmw'er altså, og med det mener jeg sånn som f.eks den nederste.

Den øverste er veldig fin.

 

BMW er en kjøremaskin, ikke en rånemaskin.

Endret av jale
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
BMW er definitivt en bil. Pakkiser er det andre måter å produsere frem på.

 

Edit: Kanskje navnet heller er "Harry"?

 

Synes du det blir for "harry" da?

 

 

 

Nei, men jeg har aversjon mot bruk av stigmatiserende uttrykk overfor andre kulturer.

 

 

:)

Lenke til kommentar
Høres ut som det er mange forskjellige meninger her :p Til et annet spørsmål, hvor mye km bør den ha gått? Er det litt risky å kjøpe en som har gått over 200 ?
BMW 3-serie er en av de mest driftsikre bilene i sin klasse, så jeg tror ikke det er så veldig farlig om den har gått over 200k.

 

Okei, har lite peiling på sånt så greit å vite :)

Lenke til kommentar

Med diskrè senk og store felger syns jeg bmw er dritlekkert. Dessverre er det alt for mange, ikke bare "pakkiser", som synes at falske kromspeil, kromvinyl på siden og sølvnetting i fronten er alt for fint. Jeg bor i bergen, med andre ord en by med mange innvandrere. Dermed ser jeg mange fler harry bmwer enn pene bmwer. Kan jo nevne at jeg ser like mange harry civic'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...