J@cob Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hallois. Tanken bak denne tråden var at man kunne poste bilder fra div. mangaer man har lest, der man ser forskjellige subtile morsomheter. Eksempel kan sees nedenunder. Nå vet jeg ikke om linking til sider som OM er lov på forumet. Så ikke gjør det. Jeg regner med at bare ett bilde er ganske så harmløst og håper det ikke bryter loven om at lisensiert manga er ett ganske touchy-touchy emne. Ang. Bildet: Check out the pregnancy stone card. 10hi. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 gantz hadde en hardgay-ting, men nå har jeg ikke lest så mye annen manga...=\ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) gantz hadde en hardgay-ting, men nå har jeg ikke lest så mye annen manga...=\ Ganz er beregnet på ett litt annet publikum enn Hunter X Hunter, da. Selv i animen var jo det noen ganske heftige sex-scener Endret 20. juni 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 animeen var faktisk MER "adult" enn mangaen.. ikke for å nvne bedre... men nå leste jeg den fan-oversatt (som er veldig crappy)=Þ og selv de som jeg leste på japasnk skjønte jeg ikke en dritt av pga alle kanjiene (hater seniner! er det så vanskelig å putte inn kana over kanjiene?!)... =\ lol, gikk vist litt off-topic der=Þ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg regner med at bare ett bilde er ganske så harmløst og håper det ikke bryter loven om at lisensiert manga er ett ganske touchy-touchy emne. Hvis jeg husker riktig (læreren vår sa det i hvertfall) kan man kopiere opptil 10% av bladet/boka lovlig. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg regner med at bare ett bilde er ganske så harmløst og håper det ikke bryter loven om at lisensiert manga er ett ganske touchy-touchy emne. Hvis jeg husker riktig (læreren vår sa det i hvertfall) kan man kopiere opptil 10% av bladet/boka lovlig. da tror jeg du husker feil..=\ sikker på at det ikke var 5 eller 1%? no chance in hell at 10% er lovlig=Þ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg regner med at bare ett bilde er ganske så harmløst og håper det ikke bryter loven om at lisensiert manga er ett ganske touchy-touchy emne. Hvis jeg husker riktig (læreren vår sa det i hvertfall) kan man kopiere opptil 10% av bladet/boka lovlig. da tror jeg du husker feil..=\ sikker på at det ikke var 5 eller 1%? no chance in hell at 10% er lovlig=Þ 10% er jo ikke så mye da. På et Donald blad på 60 sider så er det jo kun 6. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Less talking more posting... Posteren i bakgrunnen. "Like to cosplay join the SDF" SDF = JSDF = Japan Self Defence Force Posteren i bakgrunnen. "Even anime stuidos must file tax returns" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå