Gå til innhold

Ny jobbtelefon. Godt batteri + GPS + Outlook.

CSM

Anbefalte innlegg

Heisann,

Trenger en ny telefon (smartphone) til bruk på jobb og privat. Den må ha GPS og batteriet bør ha lang samtaletid. Jeg har fra før en Samsung D500 som er på pensjonsalder, og jeg har egentlig veldig lite peiling på mobiltelefoner.

Sett litt på noen HTC modeller og N82. Men vil helst ha HTC "looken", Nokia blir for klassisk utseende...

Max pris: 3000,- uten abb (med er også greit).

Veldig takknemmelig for tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

Trenger en ny telefon (smartphone) til bruk på jobb og privat. Den må ha GPS og batteriet bør ha lang samtaletid. Jeg har fra før en Samsung D500 som er på pensjonsalder, og jeg har egentlig veldig lite peiling på mobiltelefoner.

Sett litt på noen HTC modeller og N82. Men vil helst ha HTC "looken", Nokia blir for klassisk utseende...

Nokia E66 når den kommer, men den er 500 kr dyrere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Heisann,

Nokia E66 når den kommer, men den er 500 kr dyrere.

Tror valget står mellom HTC Touch Cruise og Nokia N85... Innspill? :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Ville selv gått litt opp i pris, og sett på HTC touch pro eller SE Xperia X1.

Litt smak og behag hva du liker.

HTC har en mer vanlig minnekorttype, ett kulere menysystem, bra skjerm, bra lyd, og det meste av ny teknologi men mangler standard 3,5 mm hodetelefonuttak og tilting av skjerm.

SE har stor tiltskjerm som muliggjør surfing med full bredde på nettsidene og enklere redigering av dokumenter men samtidig er den mer sårbar.

Standbytiden er enorm.

Blir spennende å se hvordan de løser de norske æøå tegnene på tastaturet.

Savner støtte for NFC, DVB-H og DAB, men det har nesten ingen andre telefoner støtte for heller.

Veksler selv mye mellom dem, må prøve dem før jeg velger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...