eivi91 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei! Har ett 50" Samsung plasma tv. Kan finne ett mer spesifikt navn om det trengs. Problemet er at etter at søstera mi hadde sett på en DVD, så har bildet zoomet seg inn når jeg ser på tv. Slik at jeg ser liksom halve Discovery logoen osv. Har trykket meg gjennom hele kontrollen og prøvd å finne ut noe, men lite som funker. Går jeg på menyen og inn på innstillingene, så er "Autobredde" ikke mulig å velge. Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvilket tv-signal har du? Har du digital-tvboks? Hvilken samsung-tv? Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Har den HD-tuneren med 250gb harddisk fra Canal Digital. Samsung PS50Q97HDX/XEE Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ok, og den står tilkoblet med HDMI-kabel til tven din regner jeg med? Mens dvd-spilleren står tilkoblet på en annen kabel helt separat? Og du bytter "input" på fjernkontrollen når du skal velge mellom dvd og tv-titting? Om alle disse er rette, så skal tven din stå i "just scan"-modus når du er på input som tv-signalet ditt er på. Dette skal tven lagre slik at du skal slippe å gjøre det her hver gang. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, begge er koblet til med HDMI kabel og jeg skifter kanal når jeg skal se tv, og når jeg skal se DVD ja. Men problemet lå på tuneren. Fikk ordna det på innstillingene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå