femftifem Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tenk deg at du har avtalt damebesøk hjemme hos deg, du bruker mye tid på å rydde å vaske, og derfor så håper du på at dette kan bli bra. Etterhvert som kvelden kommer, så ringer dama på, og du ønsker henne velkommen inn. I mens du lager maten blir dama litt nysgjerrig og kikker i kjøleskapet. Hun blir sjokkert over hvor rotete det er der, enda du har handla inn ny mat. Derfor så lurer jeg på om dere hadde et tips på hvordan jeg får det fint og systematisk innvendig? ta gjerne bilder av deres kjøleskap dersom dere vil det Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Legg f.eks kjøttpålegg i én kurv, frukt i en annen og grønnsaker i en tredje. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvorfor skal hun bry seg om hvordan kjøleskapet ditt ser ut innvendig in the first place..? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Den eneste formen for organisering i kjøleskapet mitt er i grunn som følgende: Kartonger i døra, resten plasert tilfeldig i hyllene. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Hvorfor skal hun bry seg om hvordan kjøleskapet ditt ser ut innvendig in the first place..? Det var jo bare et enkelt eksempel. Men det er jo ganske greit å ha det systematisk i kjøleskapet, det gir jo såklart mer plass, og du får tak i det du vil ha uten kløning Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg elsker å organisere alt i bokser. Syntes det ser fint ut. Men for folk som ikke er vandt med slikt er det nok ekstremt irriterende. Ellers vil jeg si at et rent kjøleskap med mat av riktig dato er mer enn godt nok. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Alt øl og alkoholvarer i skuffene i bunnen, pålegg i praktiske tuppervare bokser med lokk, ellers lettere spredd *edit - leif Endret 24. juni 2008 av pellemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå