Fear the Scare Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hei, hvordan skal de røde lampene lyse for at the red ring of death skal være i xboxen... Jeg spilte nylig og den viste rød på: Nederst til høyre, nederst til venstre og øvers til venstre, er det bare kabel feil? siden xbox360'en min start selv om jeg så dette... Eller er dette "symptoner" på at det er det? Endret 20. juni 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 phuu*, bra:D fordi jeg fikk litt panik, først pga, at det røde var likt plassert, så oppdaga jeg at "på lampa" var på siden.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tror du har RROD. Det er samme om "power-on" dioden er snudd, xboxen snur lysene da, så det er fremdeles alle unntatt øverste høyre kvadrant som lyser. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Men skal ikke xbox360'en få disse ringene vær gang jeg slår den på? OG en feil melding? Desutten, tror jeg at jeg har opplevd det èn gang før, og da var det fordi kabene, nettverkt osv, (husker ikke helt) ikke var riktig satt inn eller koblet til,, Endret 20. juni 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Men skal ikke xbox360'en få disse ringene vær gang jeg slår den på?OG en feil melding? Desutten, tror jeg at jeg har opplevd det èn gang før, og da var det fordi kabene, nettverkt osv, (husker ikke helt) ikke var riktig satt inn eller koblet til,, Noen ganger kan den funke, mens andre ganger ikke. Sånn er det for de fleste, også for meg. Ble den varm nok, funket den helt til jeg restartet (men etter et halvt år, så kræsjet den konstant). Kommer ikke en feilmelding. Den sender ikke out video/audio-signal i det hele tatt når den er blitt smittet med RROD. Hvis video-out kabelen er løs, så lyser hele ringen. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 hmm.... Burde jeg sende den til service nå? nå som jeg kan "redde" den,,, Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 hmm.... Burde jeg sende den til service nå? nå som jeg kan "redde" den,,, Ring til Xbox kundeservice. Nummer finner du på Xbox.no. Fortell at du har fått "Red Rings of Death". Store sjanser for at du vil måtte snakke engelsk med en eller annen øst-europeer. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 hmm, er det utenland telefon?, tenker minutt pris da.. så ikke jeg snakker bort flere hundre lapper... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du KAN levere den der du kjøpte den, men det kan ta en del lenger tid. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 hmm, er det utenland telefon?, tenker minutt pris da.. så ikke jeg snakker bort flere hundre lapper... Koster 99 kroner i minuttet + vanlig pris. Neida, du ringer gratis dit. De har åpent fra klokka 10 til 17, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå