Fisker Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjøper surroundanlegg på budsjett, og har kommet fram til at jeg vil ha denne Genexxa Mira 6-pakken og denne recieveren fra Sony. Vil dette fungere bra sammen? Anlegget skal brukes til film og litt spilling fra PS3. Og hvis noen har noen bedre ideer til omtrent samme pris (gjerne billigere ^^), er det bare å si ifra. På forhånd takk =) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Andbefaler deg å bruke litt mer penger og heller kjøpe f.eks en NAD T744 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Takk for tipset, jeg bestilte den istedet. Hva slags kabler er det jeg trenger til å sette opp dette? Og hvor får jeg kjøpt de? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Bare kjøp kabler på feks biltema, høyttalerkablene til biltame er faktisk ganske bra! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Har nå fått anlegget i hus, kjøpt høyttalerkabler på Clas Ohlsen og jobber med å få lyd ut av høyttalerne, men jeg får ingen lyd med optisk kabel fra PS3 til receiveren (NAD T744). Den ser ut til å være koblet helt riktig og innstillingene skal også være riktig, både på PS3en og receiveren. Akkurat nå har jeg koblet den ene fronthøyttaleren til, og får lyd med en annen DVD-spiller, koblet til med de derre rød, gul og hvite kablene. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå