Gå til innhold

En glad hund

bidz

Anbefalte innlegg

Et bilde som ble tatt på 17. mai. Skikkelig happydog med lekegrisen sin:

post-1792-1213974260_thumb.jpg

En tur i vannet hører med:

post-1792-1213974327_thumb.jpg

Pinner er hellige leker:

post-1792-1213974373_thumb.jpg

"Jeg gjør alt for godisen, til å med sitte stille, såvidt, litt..."

post-1792-1213974453_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg vil vel ikke si at bildene var direkte blinkskudd, men nr. 3 var litt ekstra morsomt. Men det skal sies at bildene fikk meg i litt bedre humør, og det er slett ikke å forakte. Ja, jeg er visst bare nødt til å skaffe meg et "loppesirkus" selv ...  :p

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene. Jeg posta ikke disse bildene for å vise fotokunnskaper eller noe sånt, jeg synes rett å slett disse bildene var ganske morsomme selv, og derfor posta jeg dem... Mulig de gir mer mening når det er bilder som er tatt av ens eget dyr, dog... :)

Det første bildet er Oluf (hunden) i et nøtteskall. Han ligger ofte på ryggen og vrikker på seg og peser og glefser i lufta (koser seg, altså). Det er hans måte å vise at han har det bra på! Han gjør dette hovedsakelig mest om vinteren, da han elsker snø å bruker å ligge på ryggen og "skli" bortover snøen/isen på denne måten.

Han elsker å bade, vann er det beste han vet, såpass mye at han "kobler" ut alt annet når han ser vann.

Pinner er hellige. Uten tvil. Hver gang han finner en fin pinne så holder han den oppover og tygger på den på denne måten... Sikkert fordi han er veldig stolt og vil vise den mest mulig til alle rundt seg. Men han har en tendens til å finne seg litt vel store "pinner" i blandt også... Det vil si, små trær, som han gjerne kan gå å bære på i timesvis om han får sjangsen.

Et lite eksempel (tatt med Ixus 860 og blits på kveldstid ved skistua i trondheim):

post-1792-1214046667_thumb.jpg

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Minner meg om hunden vi hadde for 10 år siden :)

Samme hvite pelsflekker også

Jeg likte bilde nr 1 å 3 best. får fram personligheten til hunden så godt

Takk :)

Hunden er en blanding iallefall, 50% labrador, 25% border collie og 25% schæfer. Alle tre rasene kommer tydelig fram i han, så han kan være en håndfull innimellom. Matgleden, tyngden og retriever egenskapene til en labrador, energien og "go'en" til en border collie og beinbygningen og vaktinnstinktet til en schæfer. Jepp, veldig mye hund! Heldigvis har han ikke utholdenheten til en border collie, selv om han tar agility banene kjapt som bare det!

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Av disse likte jeg det første bildet med hunden og grisen best.

Så ser jeg du skriver litt om hvorfor du postet bildene. Jeg syns du har helt rett i at du selv bestemmer hva du legger ut. Om man kun ønsker å vise bildene, eller ha ett sted på internett (mange fordeler.. ) å vise til med noen av sine bilder kan jo galleriet være en ide?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...