Laughing Madcap Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har nå plutselig skjedd en feil med lyden på pcn min, det begynte da jeg flyttet den til et annet rom. Jeg får kun lyd på høyre øret, både på hodetelefonene mine og høytalerne. Har funnet ut det ikke er noen tekniske feil, fordi hvis jeg plugger i kabelen sånn "halvt", så får jeg lyd på andre siden. Har et Realtek HD lydkort som er innebygd i K9n SLI hovedkort. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sjekk i lydinnstillinger i Windows om baren har blitt flyttet til den ene siden. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Nei, det har den ikke. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 er den innerste kontakten i lykortet ditt som er røket vil jeg gjette. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Evt. lydpluggen som har fått seg en kakk.. Edit: Ok, leste ikke førstepost. Endret 21. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 han har testa både headsett å høytalere... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Grungewhore: Hvordan fikser jeg dette da? Foresten, plugger jeg inn kabelen litt halvt, får jeg svak lyd i begge sidene men da er det mest bass. Endret 28. juni 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er nok ikke så mye å gjøre med det, annet en å kjøpe nytt lydkort. Har samme problemet på min laptop, snubla i headsettet to uker etter at jeg kjøpte pc'en har brukt ett rævva usb-lydkort i snart 2 år:S Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Men jeg får svak lyd i begge höytalerne hvis jeg kobler den halvt inne, og bra lyd i begge sidene på hodetelefonene hvis jeg har den svakt koblet i. Er det virkelig lydkortet? Kan det ikke väre ingangen? Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 har du en inngang som ikke er på lydkortet? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Hva mener du? kobler direkte inn bak pcen inn i hovedkortet? Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg tenker da på lydkrtet og inngangen som samme greia her da, ja det er inngangen som er røket, men det er vanskelig å skifte bare den, letteste ville nok være et nytt lydkort. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Takker for hjelp, skal skaffe meg et usb lydkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå