oleugh Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei jeg har et problem .. nettlesern og msn funker men ikke ventrilo og steam.. når jeg joiner vt så så trykker jeg på join, også der det pleier og stå join står det liksom disconnect men der det pleier og være vt channeler er det bare helt hvitt.. og når jeg prøver og joine steam så er det bare retry connection eller start offline mode! noen som har noen idèr? :S sorry for dårlig norsk tongue.gif gidder ikke skrive ordentlig når det er en haste sak : P Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Blir veldig vanskeleg å hjelpe når det blir sagt lite om verken system eller andre vitale ting. Ein del ting som bør besvares før det er noko særlig mulig å gi fornuftige svar. - Operativsystemet du kjører. - Nettverk (trådløst, kabel? ) - Nettverksoppsett internt (fleire routere? ISP - Fleire maskiner i nettverket? Fungrere desse? Lenke til kommentar
oleugh Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 tror kanskje at jeg har funnet problemet nå... broren min har virus så da stenger halvparten av linja.. pga: Masse utsendelse av spam/virus! så tror kanskje at det er det som gjør det!, hva mener dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå