Gå til innhold

overdrevet bruk av sminke..?


Anbefalte innlegg

je lurer på hå dere syns om jenter som sminker seg for mye,

syns at det er så utrolig støgt, jinter mæ 3 kilo brunkrem og 4 meter lang eyeliner jo, man ser jo tydelig at de sminker seg no jææ***lig, whats the point mæ så mye'? lurer på hå dere gutter syns om det?

 

sorry dialekta..-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er relativt, fordi det kommer helt an på hvor mye man bruker og hva folk mener er for mye.

For meg er det (alt) for mye når du ikke vet om det er plastikk eller hud under laget de har i ansiktet. Det dekker rett og slett for mye. Hvis man er for snøblek og har masse kviser så er det mange som har på mer for å skjule det, og blir kanskje seende bedre ut enn hvis de ikke hadde gjort det. Det har liksom litt med hvordan man gjør det, hva man bruker og hvor mye man bruker.

 

Det er litt vanskelig å si uten å bemerke at den og den personen faktisk har tatt på seg for mye. Med mindre det dreier seg om 3kg, da er vel alle enige...

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Damer med for mye sminke kan være:

 

a) Mindreårig (ikke godkjent)

b) Pensjonist (ikke godkjent)

c) Stygg under all sminka (ikke godkjent)

d) Smakløs (ikke godkjent)

e) En mann (ikke godkjent)

f) Sambadanser i karnevalet i Rio (godkjent, forutsatt at det ikke er i kombinasjon med noen av de overnevnte eksemplene)

 

Så, for å konkludere finnes det mange gode grunner til å være skeptisk til damer med for mye sminke. Men, det kan funke ved spesielle anledninger.

Lenke til kommentar

Det som får all sminke til å syntes, mer enn det trengs er brunkrem. Absolutt alle som bruker falsk brunfarge ser oversminket ut.

 

Jeg legger spesielt merke til dette på vestkanten. Hvor jeg ser brunost ansikter med blondt hår overalt.

 

Blå, eller grønn øyenskygge får deg garantert aldri til å se noe i nærheten av naturlig ut. Selv om det kan være sexy så avslører det liksom alt. Øyet begynner å se ekstra godt etter sminke på ansiktet da.

Lenke til kommentar

Det finnes jenter som brukuer ganske mye sminke, men som legger den såpass bra at mange ikke tenker over det.

 

Disse jentene med ekstremt mye sminke i ansiktet vil jeg tro går gjennom en periode, de vil om noen år se bilder av seg selv og tenke" wtf, drev jeg med?".

det skal å sies at denne sminken er en form for maske som kan være lett å gjemme seg bak når man er i verste fjortisalder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...