Tehjoran Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jaa.. Da er det Sommerferie for de Fleste. Har vell ikke så mye å si? Her kan dere vell Nevne Hvor dere skal i sommerferien og hva dere skal i Sommerferien.. Jeg skal selv være hjemme og slappe av.. Og tenkte å ta en tur til hytta mi i Sverige som jeg kommer til å være i 3 uker.. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jobbe halve og være på hytten halve Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skal gå Norge på langs, begynner på Nordkapp i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar
Porto Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ahh sommerferie, endelig<3 skal til frankrike, norwaycup og til hytta på tjøme. Lenke til kommentar
jocha Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 skal til bosnia besøke familien, og så kjører vi over til croatia å besøker mer familie:D drar på søndag, kommer tilbake om 2 månder. chilt Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Blir Grill og pils noen ganger forhåpentligvis. Skal en tur til Sverige. Også skal jeg arbeide i uke 29, 30 og 31. Blir chill! Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 skal jobbe 4 uker og på fotballtur til england Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Skal gå Norge på langs, begynner på Nordkapp i morgen.Gleder meg! har vurdert å gjøre det samme en gang selv. Hvor lang tid regner du på å bruke og at din fysiske form er god? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 hehe.. Høres litt slitsomt ut å gå Norge på Langs? Må nok Beregne en mengde med mat og drikke =D Litt Endring i planene mine.. Drar Kansje til Libanon med Kompisen min isteden for sverige.. Men må høre om det er plasser til meg.. Men det er lim bare 40 % Sikkert.. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg skal på to ukers ferie i Kroatia, i tillegg til noen fisketurer med (en) kamera(e)t. Skal gå Norge på langs, begynner på Nordkapp i morgen.Gleder meg! Way to go, bokstavelig talt! Lykke til! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg skal på to ukers ferie i Kroatia, i tillegg til noen fisketurer med (en) kamera(e)t. Skal gå Norge på langs, begynner på Nordkapp i morgen.Gleder meg! Way to go, bokstavelig talt! Lykke til! Kroatia Høres Deilig ut.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skal gå Norge på langs, begynner på Nordkapp i morgen.Gleder meg! Hei, skulle ikke du begynne å gå? Siste besøk: I dag :o Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skal gå Norge på langs, begynner på Nordkapp i morgen.Gleder meg! Hei, skulle ikke du begynne å gå? Siste besøk: I dag :o Det begynte å regne, så vi sløyfet det. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Skal gå Norge på langs, begynner på Nordkapp i morgen.Gleder meg! Hei, skulle ikke du begynne å gå? Siste besøk: I dag :o Det begynte å regne, så vi sløyfet det. Du får ha det kult på Turen da.. Og måtte det beste været være med deg.. xD Lykke til.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå