Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En kompis av meg hadde en kjæreste, det ble slutt for noen måneder siden. Det gikk veldig fint for seg i bruddet og de var fortsatt gode venner. Etter bruddet holdt de fortsatt på, de var sammen hele tiden, sov med hverandre, kysset osv.. Jeg er veldig gode venner med begge, derfor oppstår det litt problemer, begge forteller meg ting om hverandre og dette er ikke alltid ting som er så lurt å fortelle videre, men den andre igjen blir sur når jeg holder det hemmelig... Men ihvertfall hu jenta er skikkelig sleip, det var en periode hu jenta nesten kuttet ut kompisen min og stakk ut å drakk hver helg og flørtet med andre gutter osv. Da kuttet kompisen min henne ut helt og etter noen dager kom hun krabbene tilbake og sa hun elsket han og de holdt på en god periode til. Men nå ser det ut til at hun har gjort det samme igjen. Kompisen min er litt engstelig for at hun har funnet seg en ny selv om hun sier hun ikke har gjort det. Problemet er at jeg veit at hun har funnet seg en ny og at hun rett og slett juger for kompisen min. Dette er ikke første gang hun juger slike ting... Så jeg vet ikke om jeg skal si det eller ikke, jeg vil jo helst at kompisen min skal bli sammen med henne igjen, men når hun driver på slik synes jeg nesten han fortjener bedre. Er ikke noe poeng når henne juger om slike ting... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tror kompisen din har det bedre uten henne. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tenk over hvem som er den beste vennen din. Driver gutten og juger til jenta? Eller er det bare hu som holder på med sånt? Jeg syns iallefall du bør "velge" en å bruke mer tid på. Hvis hu bare driver og tuller med huet til kameraten din bør du heller hjelpe han videre så får du la hu holde på med det hu driver med. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hvis du er glad i kameraten din, så hjelper du han med å forstå at han får det bedre uten henne - og at han fortjener bedre. Det skal ikke så mye til å forstå at dette aldri vil fungere slik som hun holder på. Du har ikke behov for å sladre på venninnen din heller, du kan godt bruke andre negative sider hun har (som han allerede vet om) for å få han til å forstå at dette rett og slett ikke fungerer. Jeg vet ikke hvordan han er, men jeg vil tro at du bare gjør det verre hvis du forteller at hun står i med andre - denne gangen også. Greit nok, du vil at kompisen din skal ha dame og ha det fint. Men vil du virkelig at han skal bli såret til slutt av denne sleipe jenta? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Som LasH sier, kompisen din har det bedre uten hu. Her handler det ikke om hvem av de som står deg nærmest eller hvem du liker best. Har du respekt i det hele tatt for kompisen din så sier du det ut som det er, hvertfall si det til venninna di hvor vanskelig situasjon hu har satt deg i. Og eventuelt si at du gir hu en sjanse til å fortelle han det selv, før du gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 De har hatt et veldig fint forhold i over 3 år, men de ble enige om å gjøre det slutt av diverse grunner. Slik jeg forstår det prøver jenta å gå videre, men vil ikke fortelle kompisen min noe fordi hun veit at det sårer han. Hun sier selv at han har vært drittsekk i det siste at han ikke prioriterer tid til henne og at det er derfor hun "gir" opp da og heller prøver å gå videre. Men jeg synes det er så teit av henne å juge om at hun ikke har funnet seg en ny, fordi han finner det jo ut tilslutt uansett. Jeg husker også at forige gang nektet hun i over en uke før hun tilslutt innrømmet å ha rotet med en annen gutt. Og begge disse gangene har det vært tilfeldig at hun har blitt "busta" hun nekter hver gang, men disse gangene fikk vi vite det på andre måter. De var riktignok ikke sammen da dette skjedde, men uansett utifra hvordan forhold de har nå så synes jeg ikke hun skal gå rundt å rote med andre gutter å late som ingenting. Jeg så at hun kysset en annen på byen også, riktignok var det han som prøvde å kysse henne og hun trakk seg bare unna. Men når hun ringer kompisen min og han spørr om noen prøvde seg på henne og hun svarer nei blir jeg bare oppgitt. Jeg er best venn med gutten definitivt. Tror ikke jeg får han til å kutte henne helt ut, men tenkte det kanskje var lurt å gjøre han oppmerksom på at det kanskje var på tide og drite litt i henne. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Få opp øynene til kompisen din, han vil innse at han klarer seg bedre uten. Kan ta tid, men til slutt vil han takke deg. (ps; du bor ikke tilfeldigvis i Skien? dette trekantdramaet virka skummelt kjent..) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Gjør nok ikke det nei, tror det er mange som har lignenes problemer ^^ Jeg er ikke helt sikker på om han klarer seg bedre uten henne, egentlig må jo han akseptere at hun går videre, det er jo tross alt nesten et halvt år siden bruddet. De har jo vært og er fortsatt veldig gode venner, og begge sier de fortsatt har følelser for hverandre, men at forholdet ikke fungerer. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 For ei binde. For ei binde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå