Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

psykisk syk å gravid

Anbefalte innlegg

Hei.Er det noen her inne som er psykisk syke å har barn.Jeg sliter med sosial fobi ,familie selskap og rom med mye mennesker.Jeg går i behandling for å få hjelp med dette.Jeg er tre mnd på vei.å føler det er viktig å bli frisk.Jeg fungerer bra på andre måter.Eier bolig å klarer meg greit.Men jeg er så redd jeg ikke skal klare den store oppgaven som mor.Også vil jeg bare bli frisk for mine psykiske lidelser..Vil jo ikke ødlegge livet til den lille i magen.Er så redd jeg har gjort noe dumt å ikke vil bli en god mor.Hvordan går det for dere.Det er sikkert noen her inne som sliter litt.Er oxo redd for å si for mye til helsevesnet.Tenk om de tenker jeg ikke er egnet bare fordi jeg sliter med fobi for mye mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slik jeg har forstått det er det langt fra uvanlig å fa litt noia og føle at man ikke skal strekke til, men tror virkelig ikke det skal bli noe problem for deg på tross av de problemene du har.

Du er opptatt av barnets beste, og er klar over hvilke utfordringer du har. Når det gjelder dine problemer, tror jeg ikke de skal være til hinder for å gi barnet en god oppvekst, så lenge du er klar over dem, gjør noe med dem, og klarer å takle dem/ føre et nogelunde normalt liv til tross for dem.

Lenke til kommentar

Gratulerer med graviditeten. :)

Jeg har erfaring innen dette i forhold til at jeg har vært pedagogisk leder for et barn i barnehagen som hadde ett foreldrer med sosial angst.

Det er bare å sende PM til meg hvis du har noen spm. (Føler ikke at jeg kan skrive så mye om problemstillingen her) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...