elvis! Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har akkurat bestilt meg en DELL m1330. Gleder meg som en liten unge.. men ble skuffet da jeg så at forvntet ankomst var om to uker! Hvorfor bruker dem så lang tid? Og: Er denne tiden realistisk? Eller vil den bli ytterligere utsatt? Noen som har kjøpt m1330 fra dell i det siste her? Bor sentralt i oslo-området. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bestilte min M1330 den 11 Juni, ble sendt 12 Juni og jeg hadde den i hendene 17 Juni. Forventet levering var 30 Juni så det kan gå fortere. Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Bestilte min M1330 den 11 Juni, ble sendt 12 Juni og jeg hadde den i hendene 17 Juni.Forventet levering var 30 Juni så det kan gå fortere. oi oi oi ! Håper de høyere makter kan være så snille mot meg også.. Flere med erfaringer? Endret 20. juni 2008 av ekravik1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Den datoen du får av Dell er bare en estimert dato. De sier at du får den på eller før den datoen. Min (M1530) tok cirka 2 uker fra bestilling til jeg fikk den, men tror det var litt større pågang da, for en venn som bestilte noen uker etter meg fikk den i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå