PoWit Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Jeg tenkte å oppgraere pcen min litt og det er valget av HK som jeg synes er mest vanskelig. Oppgraderingen består av nytt HK, ram og cpu. Jeg er ute etter å få mest for pengene og de skal helst holde i 2 år før de blir utdatert. Jeg er nok en gj. bruker og har et Ati x1600xt skjermkort jeg ønsker å beholde. Ellers har jeg ingen andre krav enn at det skal være et AMD system Jeg tenker meg en AMD x2 5200+ cpu og 2 gb ram ihvertfall Kan man kjøre denne prosessoren på et AM2+ hk, isåfall hadde det vært kjekt med et sånt hovedkort med tanke på senere oppdateringer. Hvis ikke kom jeg over MSI K9N Sli Platinumtil bare 235,- !! Takker for alle svar Endret 20. juni 2008 av PoWit Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 er ikke noen expert på hovedkort men jeg vet at for 295 så for du nok det du betaler for Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Du kan jo se at den nest billigste prisen hos prisguiden er over 1000 spenn. Det ble sett på som et topp-kort i sine gla-dager https://prisguiden.no/product.php?productId=44432 Endret 20. juni 2008 av PoWit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå