pat2004 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei! Sitter med en laptop her med XP og Internet Explorer 7. Det å åpne en nettside går greit, men når jeg skal åpne en ny fane, stopper den helt opp og låser seg, altså nettleseren. Den nye fanen er bare helt hvit, uten noe innhold. XP er oppgradert med alt fra Microsoft Update inkl service pack 3. Jeg tenkte å avinstallere 7'ern for så å installere den på nytt, men da så jeg at den knappen for å fjerne programmet ikke engang var plassert på linja ved internet explorer 7 i add/remove programs. Han som eier lappisen er administrator lokalt så det skulle ikke veære noe problem å avinstallere. Hvorfor får jeg ikke denne muligheten? Og hvorfor oppfører fanen seg slik? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Prøv dette: Åpne IE, velg Verktøy->Alternativer for internett->Avansert->Tilbakestill... Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Hjalp ikke..... Men det er en knapp rett under som heter reset. Kanskje jeg skulle teste det... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tilbakestill-knappen heter antakelig Reset... på engelsk versjon, ja Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Jo, men trodde først du mente den som er like over reset-knappen, og under lista: Restore default settings. Skal teste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå