Gå til innhold

Null erfaring med facebook - hvor lost er jeg?


hiki

Anbefalte innlegg

Tja, altså.. Velkommen til Aldri-vært-på-facebook Anonyme..

 

Jeg heter hiki og jeg har aldri vært innom facebook....

 

Det begynte tilfeldig, men nå har det liksom blitt et prinsipp. Nå har det gått så lang tid uten at jeg har sett der at det har gått litt sport i det.

Men litt utafor føler jeg jo meg når VG og div. refererer til facebook.

 

Så, hvor lost er jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du går ikke glipp av en dritt. Med mindre du er av typen som vil bruke hele søndagen på å publisere bilder fra lørdagens fest, og resten av uka på å kommentere på dine egne og andres bilder. EN av grunnene til at jeg har slettet meg fra den helvetes siden og har null planer om å aktivere kontoen igjen.

Lenke til kommentar

Tja, jeg vet ikke helt. Kan jo hende du har gått glipp av endel interne vitser, krangler, bursdager (er bursdagskalender der), sosiale happenings/events, og venner som du har mistet kontakten kan man som oftest finne på facebook.. Ellers er det vel no biggie, tidsfordriv som noen andre her nevnte. Det eneste positive er vel at flere folk har mulighet til å vite hvem du er og man kan jo søke opp folk hvis man er litt nysgjerrig på andre ;p

Lenke til kommentar

Ok, da kan jeg sove godt i natt da med andre ord.

 

Blir jo litt nysgjerrig når man hører prat om det o v e r a l t! Men da skal jeg pakke nysgjerrigheten min godt bort og heller aksesptere at jeg er en av få, unge(?) voksne som ikke bruker facebook...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...