hiki Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tja, altså.. Velkommen til Aldri-vært-på-facebook Anonyme.. Jeg heter hiki og jeg har aldri vært innom facebook.... Det begynte tilfeldig, men nå har det liksom blitt et prinsipp. Nå har det gått så lang tid uten at jeg har sett der at det har gått litt sport i det. Men litt utafor føler jeg jo meg når VG og div. refererer til facebook. Så, hvor lost er jeg? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Eg har heller aldri vore på facebook. Det byrja som eit prinsipp at eg ikkje skulle registrere meg, men no er eg litt usikker. Får sjå korleis det går. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du går ikke glipp av en dritt. Med mindre du er av typen som vil bruke hele søndagen på å publisere bilder fra lørdagens fest, og resten av uka på å kommentere på dine egne og andres bilder. EN av grunnene til at jeg har slettet meg fra den helvetes siden og har null planer om å aktivere kontoen igjen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 facebook er fett nok. kult å se bilder fra fester og lignende, engasjere seg i grupper, disse folk, og bli invitert til events/happenings. tidsfordriv Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Man er ikke mye lost om man IKKE er med i facebook.. Sjekk forøvrig signaturen for en grunn til å nettopp IKKE registrere seg der Lenke til kommentar
Jordbaerdrops Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tja, jeg vet ikke helt. Kan jo hende du har gått glipp av endel interne vitser, krangler, bursdager (er bursdagskalender der), sosiale happenings/events, og venner som du har mistet kontakten kan man som oftest finne på facebook.. Ellers er det vel no biggie, tidsfordriv som noen andre her nevnte. Det eneste positive er vel at flere folk har mulighet til å vite hvem du er og man kan jo søke opp folk hvis man er litt nysgjerrig på andre ;p Lenke til kommentar
hiki Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Ok, da kan jeg sove godt i natt da med andre ord. Blir jo litt nysgjerrig når man hører prat om det o v e r a l t! Men da skal jeg pakke nysgjerrigheten min godt bort og heller aksesptere at jeg er en av få, unge(?) voksne som ikke bruker facebook... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Eller så kan du jo bare registrere deg? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Facebook er utrolig kult. Veldig grei måte å komme i kontakt med folk. Events er jo også genialt. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 I starten syntes jeg mest at facebook bare var drittkjedlig, men så ble det litt mer spennede og det skjer litt mer ting. Grunnen til at jeg registrerte meg var forde folk sa at det lå noen bilder av meg der så da måtte jeg jo se de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå