Essem Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bestile øreplugger herfra, og kontakten er så dårlig at det bare kommer lyd fra den venstre pluggen. Sender jeg bare en mail til en av de adressene på forsiden? Det kommer forresten også knitrelyder når jeg setter inn den pluggen som ikke virker. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Virket som en veldig primitiv side med lite informasjon. Prøv å send en mail til: Wilson @ jaben.net - All Other Stuff Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Garantert et potmeter som har dårlig kontakt. Vanlig feil for alle hodetelefoner med potmeter (volumkontroll på ledningen). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 Virket som en veldig primitiv side med lite informasjon. Prøv å send en mail til: Wilson @ jaben.net - All Other Stuff Sendte for tre dager siden, har ikke fått svar. Jeg regner med at det ikke skulle være mellomrom foran og bak @-en? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Virket som en veldig primitiv side med lite informasjon. Prøv å send en mail til: Wilson @ jaben.net - All Other Stuff Sendte for tre dager siden, har ikke fått svar. Jeg regner med at det ikke skulle være mellomrom foran og bak @-en? Du kalkulerte riktig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2008 OK, tror minijacken sleit litt, for hvis jeg bente den opp fikk jeg ut litt lyd... Sender en PM til ham på forumet der i morgen hvis ikke jeg har fått svar. Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Høres ut som det er jackpluggen på spilleren da men. Andre plugger virker? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 Prøvde på PC-en også. Gikk ikke bedre der. Det glemte jeg å skrive i mailen da... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kunne med fordel lagt denne inn under lyd/bilde underforumet. Forøvrig ville jeg aldri kjøpt hjemmelagde IEMs, men det er mer en personlig preferanse. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 La tråden her fordi jeg lurte på hva jeg skulle gjøre for å få tilsendt nye, ikke fordi jeg lurte på hva som var i veien med pluggene. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Dette faller ikke inn under norsk forbrukerrett, det eneste du kan gjøre er å sende mail til selgeren, og be om at han ikke er en tosk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Sendt bade mail og PM, får se om han svarer etterhvert... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Happy ending. Han skrev at han skulle sende nye på mandag. Da har det gått ca tre uker siden jeg sendte første mail, så jeg får håpe han holder ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå