VirtualBox Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei, Er det noen problemer knyttet til å kjøpe Wii-spill fra Play.com? Jeg tenker på om det er noen sone-sperringer eller liknende for Wii-spill? VB Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hovedproblemet er vel at de fleste koster over 200 kr og at du derfor må betale toll. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Hovedproblemet er vel at de fleste koster over 200 kr og at du derfor må betale toll. Hei jonarvid, Jeg er så heldig å bo et sted vi ikke har moms, så 200,-grensen betyr ikke noe for meg. Det viktigste er derfor at det ikke er noen teknisk hinder for å kjøpe fra dem. Takk for svar, VB Lenke til kommentar
Cord Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikkeno stress! Bare kjøp og spill du gutten min Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Ikkeno stress! Bare kjøp og spill du gutten min Det er til gutten min, men jeg må vel inrømme at jeg ser etter noe til meg selv også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Så vidt eg hugsar er det vel kun NTCS og PAL som set begrensingar når det gjeld Wii. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikkeno stress! Bare kjøp og spill du gutten min Det er til gutten min, men jeg må vel inrømme at jeg ser etter noe til meg selv også. HeHe.. Jeg bruker også dattr mi som unnskyldning for å kjøpe spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå