anette875 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har fått kompetansebevis på det siste faget jeg mangler fra vgs. (har send inn kompetansebevis for resten av fagene til universitetet jeg har søkt på) Fristen for å ettersende papirer er 1.juli. Jeg trenger en godkjent kopi av kompetansebeviset. Har lest at jeg kan få det på offentlige kontorer osv. Har prøvd på postkontoret, og de hadde ikke lov. Videregående skolen min er stengt nå. Er det andre plasser som kan kopiere? Hva med barneskoler? Banker? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kommunehuset (her har eg fått kopiar eit par gonger), autoriserte revisorar og politistasjonar kan lage rette kopiar. Bankar og barneskuler veit eg ikkje, men du kan jo høyre, om dei er enklare enn nokre av dei andre alternativa. Pass på å ta med pengar, det plar koste nokre kroner per ark. Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Ok, takk. Hva med legekontorer? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 jeg jobber selv i PiB (post i butikk) jeg har blitt fortalt at vi har lov å ta godkjente kopier. Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 å? Spurte på postkontoret for 1-2mnd siden, og fikk da beskjed om at de ikke hadde lov til å ta kopier av vitnemål. Kan jo hende at vitnemål er et unntak? Lenke til kommentar
1503 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Her står det hvilke instanser Samordna opptak godkjenner bekreftede kopier fra. Endret 20. juni 2008 av 1503 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg ordnet rett kopi ved et bibliotek da jeg skulle søke opptak. Ellers kan man vel stikke på de fleste offentlige kontorer, slik som NAV o.l., for å få rett kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå