kalli Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ok... Dette har plaget meg en stund nå... Så må bare spørre...! Noen som husker den barneserien med en moldvarp (tror det var det han var) som bodde ved vannet, en grevling som bodde i skogen, og en frosk som var skikkelig rik og dum? Ingen likte frosken liksom siden han bare var optatt av penger og bare sløste... Mens ale likte moldvarpen fordi han var alltid snill mot folk og satt å chillan i det lille huset sitt med elva... Husker jeg likte den serien skikkelig godt når jeg var liten, og den hadde så fin intro sang Noen som skjønner hvem barneserie jeg snakker om? Lenke til kommentar
Schaffer Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ok... Dette har plaget meg en stund nå... Så må bare spørre...! Noen som husker den barneserien med en moldvarp (tror det var det han var) som bodde ved vannet, en grevling som bodde i skogen, og en frosk som var skikkelig rik og dum? Ingen likte frosken liksom siden han bare var optatt av penger og bare sløste... Mens ale likte moldvarpen fordi han var alltid snill mot folk og satt å chillan i det lille huset sitt med elva... Husker jeg likte den serien skikkelig godt når jeg var liten, og den hadde så fin intro sang Noen som skjønner hvem barneserie jeg snakker om? Jeg husker barneserien du snaker om, men ikke navne. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Det kan godt stemme Takk Men finner ikke noe bilder, eller videoklipp\episoder fra serien som jeg tenker på... Finner bare noe dokke greier... :\ Jeg finner heller ikke sangen jeg leter etter... Sangen ble spilt under introen av episodene. Var alltid en dame som skulle fortelle en historie til noen barn, og når hun begynte å fortelle kom sangen\melodien, og fortellingen om moldvarpen, frosken osv... begynte. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Den har nok en engelsk tittel..... Men dette var bare en miniserie ikke sant? Endte med at huset til frosken brant osv... Åsså ble den litt snill osv...? http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ing?VareID=9050 Er små filmer ja... "The wind in the willows" og "the willows in Winter" f.eks... Endret 20. juni 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Det dreier seg nok om Det suser i sivet. Og hvis ikke jeg husker helt feil, så lurer jeg på om det ikke var av Secret Garden som ble brukt i introen. Evt. en instrumental versjon av denne. EDIT: Serien er visst også nevnt hos NRK. Endret 23. juni 2008 av Era_Vulgaris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå