heggstad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) hei! ' nå som sommeren er her, har jeg vært ute å tatt bilde av forskjellige objekter som dukket opp. tok de med inn på photoshop, der jeg fikset litt på dem. hva synes dere? vet at bildet nr. 2 er uskarpt, men tok det med likevel. (bildene er tatt med et billig tamron objektiv, så uskarpheten kan skyllest litt det..) Endret 20. juni 2008 av heggstad Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Fint fargespill i de to første. Ikke perfekt utsnitt eller komposisjon, men det duger. For øvrig likte jeg at humlen er ute av fokus i det andre bildet. Gir et intrykk av å være en "busy bee". Endret 20. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Nå har ikke jeg mye peil på fotografering, men jeg synes den siste var skikkelig bra gjennomført! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Nå har ikke jeg mye peil på fotografering, men jeg synes den siste var skikkelig bra gjennomført! vet ikke om det er det beste bildet jeg har tatt, men liker det(og liker at du liker det). er også noe av det enkleste jeg har ordnet. PS. det enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå