CrackaBoi Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg koblet tre tv-kabler sammen for å gjøre ledningen lang nok og koblet den til Cinergy-kortet og til tv-uttaket i veggen. For det første var kontakten utrolig hissig, fikk et lite støt da jeg tok på den og det gnistret litt da jeg koblet den til kortet (maskinen var av). Når jeg startet maskinen fant programmet mange kanaler, men de var litt skurrete, og værst var at jeg ikke fikk noen lyd! Noen som vet hva det kommer av? alle tips tas vel imot. takk Lenke til kommentar
eught Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Vel, når det gjelder lyden, er du sikker på at du har koblet fra line out (grønn) på TV-kortet til line in (blå) på lydkortet? Du fikk en liten kabel med i esken som du skal bruke til dette. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 også viktig og huske at hvis du bruker digitalkabel videre, så er det ofte et problem. Jeg må kjøre analogt hele veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå