Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bakdør "i vranglås"

Anbefalte innlegg

Har en Mazda 626 -92 som er "umulig" å åpne den ene bakdøren på. Låseknappen virker ikke, innvendig og utvendig døråpner virker ikke og det er bortimot umulig å få av dørtrekket uten å ødelegge det når situasjonen er slik den er... noen brukbare forslag til hvordan et slik problem kan løses? Nummeret før jeg finner fram nibblern og hakker meg gjennom dørplaten :ph34r:

Endret av Hans-Hugo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier stort sett å være mulig å få av dørtrekekne, kan være mye knot og bortimot umulig på enkelte biler når døren er lukket

Kan av og til hjelpe å ta ut bakseter dersom det letter tilgangen på skruer

I hverstefall når jeg har holdt på lenge nok og tolmodigheten min ikke klarer mere så har jeg selv brukt rå makt og røkket av hele forbanna dørtrekket, dersom dørtrekket går ad dundass så er det letter og billigere å bytte dette en å bruke nibbleren på dørplata

Lenke til kommentar

Det burde ikke være noe problem å få tak i et nytt dørtrekk til en 92-modell 626 hos høggern, så hadde det vært min bil ville jeg nok bare brukt rå makt for å få det av. Jeg regner med at du har prøvd de vanlige triksene, som å f. eks dra i dørhåndtakene samtidig som du låser opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...