Pentimuml Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 hvordan får man løs muttere som har mistet hodet? kan verksteder gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 du borrer et lite hull inn i skruen, så bruker du noe spesialborr-muttertrekkergreie (litt usikker) som du får kjøpt på biltema Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Spørr etter en grisepikk ( verktøy av metall ) Det blir kalt en grisepikk. Universal navn her i norge vil jeg tro ? Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 jeg har en dremel hvis det er noe jeg kan bruke den til? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 du kan jo frese et spor med dremelen og bruke flatskruhjern Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 HAHA, når jeg leste emnetittlen begynte jeg å lure. "Muttern har mista hodet" = "Mamma har mistet hodet". Men, jeg ville gjort som Henrik2k og frest et spor i skruen og skrudd den opp med flatt skrujern. Det er ihvertfall det jeg har gjort (ihvertfall hvis sporet i skruen er ødelagt o.l.) Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 hvis muttern har mista hue, så får du vel sy det på igjen. min første tanke var at muttern hadde blitt spik spenna gæærn og kjøpt en syk båt. men men.. det var grisepikk du var ute etter. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 HAHA, når jeg leste emnetittlen begynte jeg å lure. "Muttern har mista hodet" = "Mamma har mistet hodet".*snip* hehehe Samma tenkte jeg.. Nå er det en som har gjort noe gæli med båt som mor ikke liker. Haha mutter`n har mista hue, vil ha grispikk, hvor er fattern i denne samenhengen.. Nei sry folkens. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 HAHA, når jeg leste emnetittlen begynte jeg å lure. "Muttern har mista hodet" = "Mamma har mistet hodet".*snip* hehehe Samma tenkte jeg.. Nå er det en som har gjort noe gæli med båt som mor ikke liker. Haha mutter`n har mista hue, vil ha grispikk, hvor er fattern i denne samenhengen.. Nei sry folkens. haha, han rir sauen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Den emnetittelen er 4chan verdig! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er det mutteren eller bolten/skrua som har mista hovudet? Mutter: Bolt/skrue: Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Bank inn bolten i muttern, også lar du grisepikken til fatter fikse båten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå