Gå til innhold

Ny CPU-kjøler, hjelp til å velge...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har lenge sett etter ny prosessor-kjøler, men eg er ikkje heilt sikker på kva for ein eg skal velge. Eg har sett på Thermaltake Big Typhoon VX, Zalman CNPS 9700 NT, Thermaltake Blue Orb II (den er uaktuell iom at den ikkje passar til min CPU) og Zalman CNPS8700 NT.

 

Men eg klarar absolutt ikkje å bestemme meg. Eg hadde eigentleg bestemt meg for Big Typhoon, men så var eg ikkje sikker på om eg hadde plass til den. Dessutan er det nesten ingen nettbutikkar som har den inne no. Eg leste eit par testar om Zalman CNPS 9700 NT, og den ser jo eigentleg veldig grei ut. Men eg er usikker på om eg har plass til den også. Den siste eg såg på har eg aldri sett før, sikkert fordi den ikkje er i prisguiden. Eg såg etter Zalman CNPS 9700 NT på Zalman sine nettsider då eg plutseleg såg den. Eg klikka på den for å sjå, og fekk meir og meir lyst på den.

 

Så spm. mitt er: Er det nokon som har meiningar om desse kjølarane, evt. gode og dårlige sider med dei, sånn at eg kan vurdere sjølv. Eg vil gjerne ha ein stille kjølar, men den kan gjerne kjøle godt også. ;)

 

Takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Helt enig med Amarios. Bruker Noctua NH-U12P på min Q9450 og idle tempreraturen er under 30 grader! Kjøler utrolig bra og alt av ekstra utstyr følger med som skrutrekker, pasta, overgang fra 3-pins til 4-pins og monteringssett. Ville gått for den hvis du har råd :thumbup:

Endret av henrik343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...