Gå til innhold

Hva mener du om komplett???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg mener om Komplett? Beste webshop -microplex.

Dårlige erfaringer? Ikke noe annet enn at dem brukte 2uker på å sende meg ny CPU.

men det er et år siden da og de har blitt mye raskere til å levere nå, skulle tro det gjalt returer og :)

Har ingenting negativt å si om komplett.

Lenke til kommentar

slike threader som denne er det tusenvis av, bruk søkefunksjonen, så ser du nok hva folk mener...de fleste av de trådene er rimelig lange...

og som alle andre, så kommer sikkert denne også til å spore av i at noen krangler om hvem som har rett om et-eller-annet ang. komplett :lol:

Lenke til kommentar

Når gf4ti4600 kortet mitt røyk rundt jul sendte jeg det inn, og fikk et radeon 9700 mot et mellomlegg på 200kr etter en uke da de var tom for gf4ti4600. Da var et ekstremt billig gf kort (det der 4500 kortet de hadde på ukens tilbud i fjor høst)

Kjempeservis.

Lenke til kommentar

+

synes komplett er kjempebra jeg... får alle varene jeg har bestilt innen 3-4 dager.. bor i Molde :yes:

-

men det har litt lang til med returer.. mye problemer.. som at jeg må altid forklare på nytt hele tiden.. for en ny kar som svarer på meil hele tiden... tok ca 3 måneder for å bytte en hdd :roll:

Lenke til kommentar

og som alle andre, så kommer sikkert denne også til å spore av i at noen krangler om hvem som har rett om et-eller-annet ang. komplett :lol:

selvfølgelig vil det bli delte meninger om en såpass stor bedrift. noen føler seg kanskje nedtråkket, noe som kan være feil fra begge sider. Ikke lett for en bedrift å kunne gjøre alle fornøyd på samme tidspunkt, derfor mange delte meninger om komplett.no. det har iallefall jeg inntrykk av når det kommer en og sier han får dritbra service så kommer den andre og klager på det meste. er folk litt bortskjemte og kresne spør jeg meg selv.

Lenke til kommentar
Noen som har dårlige meninger om komplett.no??

JA! Behandler kunder som dritt. Når du har handlet der, er de ferdige med deg, det kalles kundeforakt. De prøvde å unndra seg de komponentene jeg sendte til testing. Men de prøvde seg på feil mann, jeg beviste at jeg hadde sendt inn delene. Ikke handle der..

Lenke til kommentar

Har delte erfaringar med komplett. Sendte meg feil hk ein gong og retursaka tok altfor lang tid (1 mnd), ellers er dei greie nok. Stort utvalg, men dog ikkje alltid prisledar. Som det er nemnt ovanfor savnar eg muligheita for å betale med visa.

Lenke til kommentar
Noen som har dårlige meninger om komplett.no??

Ikke jeg værtfall... Har det væert noen deffekte varer så har de ordnet raskt opp etter seg. Det har ofte endt med at jeg har fått bedre varer tilbake... Så kan ikke si noe galt om komplett nei..

De er raske til å sende, har stort utvalg og ikke minst "demovarer" da hvor man kan finne mange MEGET gode tilbud...

Lenke til kommentar

+ de har stort vareutvalg

+ de har bra webshop

+ de har greie priser

+ de har som oftest varer på lager

+ de er erfarne og seriøse

+ hjem på kvelden

- de kan være treige med post oppkrav

- det finns billigere shopper

- VISA er tidligere nevnt

- vareutvalget er litt vel L7 spør du meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...