langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hørtes fristende ut den her, men jeg har faktisk mere lyst på en iphone Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Fra GSM Arena :here are their versions edited by us - both images are downsized to 1024x768. Bildene blir da skarpere. Blåser man bildene opp til full størrelse blir de uklare. Nei, bildene blir IKKE skarpere av å skru ned oppløsningen, siden du vil fortsatt bruke den samme bildebrikken, den bare komprimerer bildet etter at bildet er tatt. Bildene vil se skarpere ut når du forminsker bildet ja, på grunn av at du ikke ser støyen så lett. Prøv bare å åpne fullstørrelsen av bildet, og zoom ut så ser du hva jeg mener. Endret 26. juli 2008 av Steina Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvis det ikke kommer noe veldig lekkert på markedet som ligger på samme pris før denne kommer så kjøper jeg meg julegave fra meg til meg selv Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De bildene der viser ikke halve sannheten en gang. De er nemlig på 0,8 megapixler. En tiendel av det kameraet kan levere.Det er fordi de er downsized. Det er derfor de ikke viser hva "kameraet" er godt for. Lenke til kommentar
snakkeguri Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg lurer på om denne har sånn FM-sender, at man kan bruke den i bilen uten kabel? Noen som vet? Lenke til kommentar
dajomu Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 aGPS? Betyr ikke dette at en må betale hver gang den posisjonerer seg? Eller kan en velge mellom aGPS og vanlig GPS og dermed slippe å få en kjemperegning etter å ha brukt GPS'en på ferieturen gjennom Europa? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 ja en må nok betale for datatrafikk. men den datatrafikken kommer til å være i KB i beste fall. ikke det, datapriser i utlandet kan nok fort bli stygge selv da... Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Megapixler betyr ikke en dritt når optikken er så dårlig at den gir bilder som dette. Skulle nesten tro at den eneste fargen den kan vise er lilla... Nei, takker meg til LG KF750 secret som er den minste 5 megapixel telefonen du kan få tak i, med den beste bildekvaliteten av alle de testfotoene jeg har sett fra mobiler. Mest elegante og slitesterke (riperesistent glass og karbonfiber på baksiden) jeg har hatt. Lenke til kommentar
poe Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Megapixler betyr ikke en dritt når optikken er så dårlig at den gir bilder som dette. Skulle nesten tro at den eneste fargen den kan vise er lilla... Og du drar konklusjoner fra en betatest som heller ikke er bekreftet stammer fra C905. Forutinntatt, kalles slikt... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og du drar konklusjoner fra en betatest som heller ikke er bekreftet stammer fra C905. Forutinntatt, kalles slikt... Vi kan jo vente til Sony Ericsson legger ut eksempelbilder knipset med et vanlig digitalkamera. Blir sikkert bra det. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og du drar konklusjoner fra en betatest som heller ikke er bekreftet stammer fra C905. Forutinntatt, kalles slikt... Vi kan jo vente til Sony Ericsson legger ut eksempelbilder knipset med et vanlig digitalkamera. Blir sikkert bra det. Er først neste år det vil bli en signifikant forbedring mht kameramobiler, neste år vil vi se flere med 2 sifret megapxl str, og disse vil ha bedre linser og forbedret HW ifht dagens (også C905) modeller. Lenke til kommentar
tedis74 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Sikkert samme test som ble gjort på samsung G-800. Største møkka kamera telefon æ noen gang har hatt. Har en gammel nokia 3220 (den som blinker rundt den da den ringer) Det er ikke langt fra at det kameraet er bedre enn på samsungen. Skeptisk her ja.. Så dette er sikkert samme greiene. Det blir puttet så masse greier inni at det er ikke til å å få riktig mengde av alle komponenter som gjør at det virkelig tar den kvalitet på bilder som megapixlene sier. Det er opptikken i apparatet som er spennende. Nei har en W 880 nå, det er ikke rare linsa på det, men det er helt greie bilder som kommer ut av den. Legger inn et bilde som er tatt med W880 apparatet så får folk selv bedømme kvaliteten.. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Her har du ett makro bilde jeg tok med LG KF750 til sammenligning: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 http://www.mobile-review.com/review/sonyer...camera-en.shtml Synd kameraet ikke er bedre Lenke til kommentar
poe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 http://www.mobile-review.com/review/sonyer...camera-en.shtml Synd kameraet ikke er bedre Nå skriver vel mobil-review i sin oppsummering, at dette ikke er den endelige versjonen, så er vel litt tidlig å dra alt for mange konklusjoner? Personlig så mener jeg bildene så helt akseptable ut på dette stadiet, og en ny FW vil vel rett på mange av de små "bugsa". Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Nå skriver vel mobil-review i sin oppsummering, at dette ikke er den endelige versjonen, så er vel litt tidlig å dra alt for mange konklusjoner? Personlig så mener jeg bildene så helt akseptable ut på dette stadiet, og en ny FW vil vel rett på mange av de små "bugsa". For å være en mobil ser kameraet ok ut,i forhold til dedikerte digitalkameraer var det ikke spesielt bra. Edit: Rettet skrivefeil. Endret 26. august 2008 av Submariner Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 http://www.mobile-review.com/review/sonyer...camera-en.shtml Synd kameraet ikke er bedre Jeg er ikke overrasket. Det er tross alt et produkt som er optimalisert for å ringe med. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Klar over det, men fokusen rundt CyberShot og så videre gjør at jeg blir skuffet over at bildekvalitet ikke får større fokus. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 spørmålet er vel hva en sammenligner med. dedikerte kompaktkamera kommer nok til å vinne hver gang siden dem kan bruke all plass på kamerafunksjonen. men hva om en sammenligner med andre mobiltelefoner som har kamera nærmest som en ettertanke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg