EinarEriksen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sony Ericsson vil erstatte kameraet ditt og lanserer kameramobil med GPS. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 vel, jeg blir bare mer og mer fristet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Vi fikk dessverre ikke prøvd ut bildekvaliteten på grunn av at vi satt i mørke lokaler. Det må da ha vært et bra tidspunkt til å teste kvaliteten på blitsbilder? Endret 20. juni 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 tror kanskje det var nok av blits som gikk av der som det var Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 8 mpix? herregud... verden vil bedras. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 4-5 megapixler hadde vært mer enn nok. Men da hadde folk tenkt at "det ikke er en kameratelefon". Idioter... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kan bli en innertier dette fra SE, de rir på en god bølge om dagen med G\C\7xx\9xx-mobilene og når de nå forhåpentligvis avduker en skikkelig konge med C905 såføler jeg de er tilbake på tronen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke klag over at den gir muligheter for 8.1MP. Ingen som tvinger deg til å ta bilder i full oppløsning 5,3 og 1 vil nok enda være alternativt. Denne skal jeg ha meg! Savnet en SE-telefon med WiFi og GPS uten å måtte være en proff-telefon. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Håper bildebrikken og optikken er oppgradert så den matcher oppløsningen. Måtte bare noen ta til vettet og reklamere for andre ting enn oppløsningen når de lanserer kameratelefoner. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Alt for tykk og tung i forhold til de tekniske spesifikasjonene. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke klag over at den gir muligheter for 8.1MP. Ingen som tvinger deg til å ta bilder i full oppløsning 5,3 og 1 vil nok enda være alternativt. Denne skal jeg ha meg! Savnet en SE-telefon med WiFi og GPS uten å måtte være en proff-telefon. Jeg velger å klage når det sier seg selv at bildekvaliteten blir redusert når man stapper så mange pixler på et så lite areal. I stede for å lage telefoner med flest megapixler, bør produsentene forsøke å få bedre kvalitet på bildene. Alt for mange produsenter reklamerer med høy oppløsning. Bildekvaliteten bør gå foran. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 problemet er vel at markedsføringsavdelingen vil ha ett enkelt tall å klaske på esken for å vise hvor "bra" kameraet er. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Og problemet fortsetter når de tallene er mange megapixler og at folk tror det gir bedre bilder. Hva med å låne bort såkalte kameratelefoner til akam så de kan teste litt med deres kriterier (eller lage en egen slags mal for mobilkameraer) før dere publiserer testene deres? Endret 20. juni 2008 av hernil Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg lagde en undersøkelse for å se hvordan folk bruker mobilbildene sine. Hva bruker du mobilbildene til? Stem i vei så får vi analysere resultatet i den tråden når det blir mange stemmer. Veldig fin beskrivelse av kameraet med mer, Einar Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Er det noen som vet om det finnes bilder tatt av ''vidunderet'' på nettet ? EDIT: Jeg fant to bilder på GSM Arena.com Endret 20. juni 2008 av johome Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) De bildene der viser ikke halve sannheten en gang. De er nemlig på 0,8 megapixler. En tiendel av det kameraet kan levere. Disse er i full oppløsning og vistnok tatt med C905: bilde1 | bilde2 | bilde3 (Noen mener de ble tatt med uferdig programvare på telefonen. Bildene er tatt for 9 dager siden.) Redigert: Det finnes fullversjoner av de bildene på denne siden. Jeg synes de ser bra ut til å være en telefon. Endret 20. juni 2008 av Simen1 Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 De bildene der viser ikke halve sannheten en gang. De er nemlig på 0,8 megapixler. En tiendel av det kameraet kan levere. Det er fordi de er downsized. Fra GSM Arena : here are their versions edited by us - both images are downsized to 1024x768. Bildene blir da skarpere. Blåser man bildene opp til full størrelse blir de uklare. Tror uansett at man ikke bør printe bilder som er større enn A4. Her er iallefall et bilde til i større format : http://www.mobilmania.cz/ShowFullThumbNail...le=DSC00015.JPG Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jo, men du ser klart at de er shoppa mer enn bare å redusere størrelsen. Fargene er helt klart justert, Se bare på de andre bildene simen postet. Joda, lys har mye å si, men det får være måte på da. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kul ned det jævla MP-kjøret på mobiltelefoner. Gi meg heller optisk zoom, IS og god optikk. Det er klart at ting ikke henger på greip når denne _mobiltelefonen_ med kamera veier mindre enn f.eks. en basic Ixus-modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg