Gå til innhold

HTC Touch Diamond

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei!

Vurderer og kjøpe HTC Touch Diamond, og har noen spørsmål:

Det er en integrert gps antenne som man kan bruke med f.eks TomTom, men må man kjøpe kart i tillegg, og hva er pris for dette, og hvor kan man kjøpe?

Blir Htc Touch Diamond treg?

Er det noen slags handwrite funksjon som i f.eks SE G900 ?

Er det dumt og kjøpe på internett istedenfor nær butikk ? (er mye og spare om jeg kjøper på nett)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Vurderer og kjøpe HTC Touch Diamond, og har noen spørsmål:

Det er en integrert gps antenne som man kan bruke med f.eks TomTom, men må man kjøpe kart i tillegg, og hva er pris for dette, og hvor kan man kjøpe?

Blir Htc Touch Diamond treg?

Er det noen slags handwrite funksjon som i f.eks SE G900 ?

Er det dumt og kjøpe på internett istedenfor nær butikk ? (er mye og spare om jeg kjøper på nett)

- Tomtom programvare til htc kan du kjøpe fra f.eks mpx, tror ikke du bare kan kjøpe kart, da tomtom ikke ligger installert fra før (etter det jeg har hørt).

Prisen hos mpx er ca 1300,-.

- Mange av de testene jeg har lest har vært av prototyper med mindre minne enn den endelige versjonen vil ha, men allikevel sier de fleste reviews at treghet ikke er noe stort problem.

- Hvis du mener tekstgjennkjenning av håndskrift så har den det.

- Vil heller si at det lønner seg å kjøpe over nett, her kan du f.eks angre kjøpet hvis du er missfornøyd noe du ikke kan i de fleste butikker.

Kjøper du den hos en av de store nettbutikkene så er det heller ikke noe problem med service etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ok, tror du den blir verdt det? Eller bør jeg vente og se til Amobil tester den? Så tomtom koster så mye altså? Er det ikke noe sånn som gir deg en valgfri by?

Lenke til kommentar
Ok, tror du den blir verdt det? Eller bør jeg vente og se til Amobil tester den? Så tomtom koster så mye altså? Er det ikke noe sånn som gir deg en valgfri by?

Den er definitivt verd pengene!

Når det gjelder TOMTOM så vet vi ikke hvordan det blir i Norge. HTC Cruse-modelen kom med en valgfri by inkludert, og ryktene går begge veier. Vi får vent å se ...

Jeg har ikke greie på GPS, men mange av disse utenlanske testene bruker GPSen sammen med Googel Maps (tror jeg). Googel Maps er gratis ...

Tobias

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål jeg og:

-Hvor god lyd har den, i klasse med Nokia og Samsung, eller..??

-Har hørt det skal følge med minijack overgang i pakken, men har aldri sett det på noen av videoene på youtube.. Gjør det egentlig det?

-Vil den endelige versjonen komme med mer enn 4GB?

-Kan jeg justere 3D menyene som jeg vil og designe dem selv?

-Om jeg kjøper Western Europe GPS pakken til mobiler, hva skjer da når jeg kommer til Singapore?? Kan jeg laste ned kart for det området på forhånd eller noe sånt?

-Går det an å bruke Excel, Word osv. på denne mobilen?

Endret av PaTrond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...