jostor91 Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Først av alt: dette er ikke en spøk, hehe... Jeg hadde ett tykt lag med hår på bena tidligere, så skulle jeg bare ta litt av det, men så med et uhell tok jeg alt et område og måtte selvfølgelig ta resten og da så jeg ikke hadde en hårløs flekk midt på leggen. Så nå går jeg rundt og ser ut som en jente! Problemet mitt er at jeg reiser i morgen og kommer til å gå med shorts en del. Føler meg litt dum med helt blanke legger, men det er det vel ingenting å gjøre med. Så da lurer jeg på hvor lang tid vil det ta før jeg har begynt å få en del hår på leggen igjen? I alle fall en såpass mengde at det ikke ser så femi ut, hehe. Og er det noe jeg kan gjøre for å få det til å skje fortere? Vet det er noen menn som liker å barbere seg på leggene, men det gjør ikke jeg Håper virkelig at noen kan hjelpe, for nå er det krise! Endret 20. juni 2008 av jostor91 Lenke til kommentar
moodsofN Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Tar i vertfall en uke før det ser noelune ut:P hehe Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Tar en god stund dessverre, Du må nok belage deg med å gå rundt med "jente bein" Det positive er jo at du blir brunere pga at det ikke er noe hår i veien Lenke til kommentar
mnbvcxz Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Varierer fra person til person, men går som regel ganske fort før de begynner å vokse ut igjen. Tar derimot litt tid før de blir som før! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Du må nok ta tiden til trøst. Som nevnt tidligere, er det veldig stor forsjell fra person til person, men ville regnet med alt fra 1-2 uker og opptil en mnd. Lenke til kommentar
tameg Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 hahah Det tar nok en ukes tid før du begynner å se dem skikkelig Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Du kan jo alltids ta kukhår + lim da.... Kan få lus btw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå