BoC_SantaCruz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei, jeg lurer bare på om Logitech DiNovo Mini tastaturet virker på ps3? helst uten å måtte putte noe ekstra i usb portene.. http://www.nettavisen.no/it/article1998566.ece Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det virker på PS3, men vet ikke om den bruker USB. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ser ingen grunn til at det ikke skal virke. Har selv et Dinovo Edge, og det fungerer uten noe ekstra tullball. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 da tror jeg at jeg går til innkjøp av et slikt et Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Rapporter tilbake om det funker da Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjøpte meg et sånt fra netshop på en supertirsdag for en måneds tid siden, det funker veldig bra, trenger ikke bruke usb-dongle, rett på innebygget bt. Det er veldig greit å bruke og fungerer glimrende til surfing, medieavspilling og chating. Det har en liten bryter på undersiden som kan stilles mellom ps3 og pc, vet ikke hva den gjør, men jeg satte den til PS3:) Eneste jeg kan savne er tilgang til flere av ps3-kontroller-knappene, tror bare disse virker: X - Enter, venstre musetast, play. Δ - Høyre musetast O - Stop, Esc Har ikke funnet start, select og firkant, men man får til det meste med Δ,X,O. Du kan ikke starte PS3 med tastaturet, og den har ingen PS-knapp. Men windows-knappen hopper ut av medieavspilling og websurfing på samme måte som PS-knappen gjør det. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 takk democomputer, akkurat den infoen jeg trengte.. da skal jeg kjøpe det! kansje de har en ok pris på dette på elektrofil messen.. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det ser jo veldig lite ut. Det kan da vel ikke være noe særlig å spille med, da tastene er veldig små. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det er jo ikke til å spille med, heller til å bruke browseren og chatte med venner. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Snertent tastatur Fikk lyst på det, men syns den kosta litt for bra Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 jepp det er ikke til å spille med.. er vel bare et spill til ps3 som støtter tastatur uansett.. skal brukes til surfing og når det trengs å skrives noe på ps3.. hater å sitte å velge bokstaver med kontrollern.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ikke tull, det tar evigheter jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå