dreadlord531 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei! Jeg trenger ett nytt gaming headset. Det må være solid (veldig viktig), ha bra lyd og ikke koste alt for mye (400-500kr, og helst avtagbar mic. Har sett litt på Creative Fatality elns, men det virker ikke så veldig bra etter hva andre har skrevet om det.. Takk på forhånd Mvh Grolo Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Kom igjen folkens, dere må vel kunne gi meg litt hjelp for og komme frem i headset jungelen ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Icemat Siberia kanskje? Dette er et bra gaming-headset, og mikrofonen er ikke sånn som går ut ifra headsettet Mikrofonen: Den øverste der er mikrofonen. Ikke bry deg om øreproppene De var bare tilfeldig med i bildet Mikrofonen er sånn at du kan feste den til genseren Endret 1. juli 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Icemat Siberia kanskje?Dette er et bra gaming-headset, og mikrofonen er ikke sånn som går ut ifra headsettet Mikrofonen: Den øverste der er mikrofonen. Ikke bry deg om øreproppene De var bare tilfeldig med i bildet Mikrofonen er sånn at du kan feste den til genseren Holy shit, Icemat Siberia så sjukt rått ut Men på prisguide.no så det ut som hodetelefonene og mikrofonen (+ ørepropper) var to forskjellige ting.. Og prisguide fant ingen priser på mikrofon og ørepropper. Eller følger mikrofon med Icemat Siberia headset ? EDIT: Glem det, fant ut at mic var med Det tar nok litt tid før jeg får råd til og kjøpe det, svidde akkurat av 600kr på Logitech x-530 Endret 1. juli 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå