spinkel Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Trenger litt hjelp . tenkte å kjøpe en laptop som skal brukes til gaming men har ikke serlig peiling . Fant en som virker grei utira det jeg forstår men er ikke helt sikker . Pris ca. 10k http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345365 Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Kan anbefale denne her Acer Aspire 8920G her er ein test på den på Test DinSide Acer Aspire 8920G (vær ops på at pc'an i prisguide har litt forskjellige spec) Endret 20. juni 2008 av Neddo Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ikke akkurat em 10k laptop. mer 15k og med altfor svakt skjermkort i forhold til oppløsning. Da er det mer lønnsomt å kikke litt på Multicom med sine to 17" med mulighet for 8800M GTX - eller prute ned en Dell XPS M1730 med to 8800M GTX. Lenke til kommentar
spinkel Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Takker for svarene begge to men etter å ha sett litt så tror jeg det må blil en acer . litt i det dyreste laget men virker bra for mine behov . Lenke til kommentar
jezper Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mulig jeg er sent ute, men jeg definitivt anbefale en dell xps m1530. Den er litt dyr, men du får god service inkludert. Selv sitter jeg på en 1330, noe jeg er veldig fornøyd med. Den er litt liten til gaming, men det holder når en venner seg til det. Personlig syns jeg 17" er litt for stort. da kan du like så greit kjøpe stasjonær;) Som jeg nevnte vil jeg tro at m1530 er en god løsning. En venn av meg har den og den kjører spill som WoW, CSS og battefield 2 veldig bra. I spill som AoC, COD4 osv, er det litt mer begrenset hvor høy grafikk man får. Men det er det nesten på alle bærbare hvis det er det du har bestemt deg for å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå