Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hei! Har glemt passord på konami og gamer id, noen som vet hvor kan jeg få "recover passord"? Finner ikke ut av hvor det er, og får ikke spilt multiplayer. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hei! Har glemt passord på konami og gamer id, noen som vet hvor kan jeg få "recover passord"? Finner ikke ut av hvor det er, og får ikke spilt multiplayer. Står det ikke noe i mailen du fikk da du opprettet kontoene da? Til neste gang, skriv det på en liten lapp og sett den inne i spillkoveret! Der er mine opplysninger Edit: Her fant jeg ut, iallefall hvordan du fikser tapt Konami-ID passord https://id.konami.net/login.do Klikk på "forgot your KONAMI-ID" under "login" Endret 20. juni 2008 av beverpower Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sto kun gamer id desverre Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sto kun gamer id desverre Har redigert innlegget, prøv det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tusen takk Funket kjempefint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå