Leeroymonster Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Veit ikke om denne ligger ute allerede, men har søkt i gullkorn-forumet uten å finne noe. Dette er en klassiker; det må det være. Fant det i noen eldgamle poster i tatoveringstråden. Det hele startet med at en bruker sier at han skal tatovere et pentagram. Folk begynner selvfølgelig å slenge litt med kjeften da satandyrkere ikke er så allment akseptert. :!: Han sier da følgende: Les siggen min... Jeg liker litt mørke greier. Svaret kommer som fra et gevær: Counter-Strike 1.6 map guide, hjemmesideknapp. Folkens. Det her er gull. :!: Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tok den ikke jeg, kan du forkalre? Jeg ivl skjønne den Lenke til kommentar
Rot Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Tok den ikke jeg, kan du forkalre? Jeg ivl skjønne den Var vel det at han sa at han hadde en mørk signatur, men at det ikke var en mørk signatur i det hele tatt Ikke det beste gullkornet jeg har sett, men jeg trakk litt på smilebåndet Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, poenget var jo at han skrøyt på seg at han likte litt mørke ting, og sa at vi bare kunne se på signaturen hans. Det sto vel sikkert noe mørkt der, men en annen bruker siterte noe annet i siggen (som ikke akkurat var kullsort). Jeg syns at dette var hysterisk, men alle kan jo ikke like alt. :!: Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Det var et vakkert øyeblikk for å si det sånn. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå