Aggravate Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen lignende band som The Killers, som kan anbefales av noen her? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen lignende band som The Killers, som kan anbefales av noen her? arctic monkeys, the kooks, radiohead. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Arcade Fire er da litt vel for sært hvis man skal høre på lignende musikk som The Killers. Av det som ikke er nevnt så passer Kaiser Cheifs og Muse litt for deg. Arcade Fire er meget bra, noe av det beste men det er langt over musikken til The Killers(for min del). Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er kanskje verdt å sjekke ut Franz Ferdinand også. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Arctic Monkeys, og The Shins er litt likt. Stilen er indie rock, så du har mykje å sjekke ut. Har ein eigen tråd for det på forumet som du burde sjekke ut for anbefalinger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Liker du Arctic Monkey`s anbefaler jeg deg å sjekke ut de 3 andre band som er like som dem som også er gode kjenninger av Arctic Monkey`s. The Reverend And The Makers: Alex Turner er ikke med fast, men har skrevet en del av låtene og bidrar på noen spor. Litt electronica-aktig poprock. Sjekk ut: "The Machine", "Heavyweight Champion Of The World" og "The State of Things". The Last Shadow Puppets: Et duo-prosjekt med Alex Turner og Miles Kane fra The Rascals. En litt mer roligere form av Arctic Monkeys nærmest. Sjekk ut: "Standing Next To You" og "The Age of the Understatement". The Rascals: Bandet til Miles Kane. Et gangske greit band. Sjekk ut: "Suspicious Wit" Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tør jeg spørre hvilke likheter The Rascals har med The Killers? Så vitt jeg vet er The Rascals et soul-band med enkelte hits på 60-tallet eller blander jeg med noen andre nå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, The Strokes, Snow Patrol, Razorlight, Keane, Muse, Coldplay, Bloc Party, Arctic Monkeys.. Du har helt rett salutknall, Rascals hadde sin storhetstid på 60-tallet. Endret 28. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Wow, dere har helt feil! Er et band som heter Rascals som spiller mer moderne musikk som Arctic Monkeys. Forresten er det merkelig at dere ikke har hørt om hvis dere har hørt om Keane, Muse, Razorlight og sånt. Dere kan jo bruke google eller wikipedia også forresten: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Rascals_%28English_band%29 Endret 28. juni 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ja ok. men er ikke rart vi blandet. Ikke hørt om det nye Rascals, her er de gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå