Gå til innhold

BK: Fargerikt portrett med vind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg falt for det første. Kvadratformatet passet dette bildet ypperlig i mine øyne. Liker godt fargene, slik småeksprimentell fargebruk kan gi, og ga en veldig fin effekt og stemning. Fin plassering av jenta i fht. rammen; jeg likte også veldig godt skinnet fra ørepunten.

Det andre funket også, men her synes jeg den rosa kjolen/blusen ble for framtredente og stjeler oppmerksomhet, knall-rosa passet ikke inn..

Det siste var for anonymt og blasst, kanskje fordi jeg så mest på det øverste? :p

Lenke til kommentar

Takk for konstruktiv kritikk. :)

Jeg har enda ikke det helt klart for meg hvilket jeg liker best, men etter du nevnte det med den sterke fargen i skjolen, så heller jeg mot det første bilde.

Kan også vurdere å skifte farge på skjolen eller tone ned rosaen.

Hehe, tviler ikke på at de første bildene hadde en innvirkning. :p

Lenke til kommentar
utrolg bra følelse av bevegelse her..

angående fargene.. hva med å bevare hudtonene som du har fått til på det siste bildet, og beholde de sterke fargene på bildet 2 for bakgrunn?

Takk så mye.

Tja, jeg kan prøve på det og se om jeg liker resultatet.

Bildet er flott som bare det, i utgangspunktet, men burde unngått det forferdelige lens flaren (refleksjonen) du har lagt på

Huh, okei, skal komme med en versjon uten flaren.

Var selv litt usikker om jeg skulle ha den på og i hvilken grad.

Bilde nr1, uten tvil.. Der spiser ikke øredobben opp oppmerksomheta som jeg synes på de andre... Utrolig kult bilde btw.. :)

Takk :)

Lenke til kommentar

Jeg likte faktisk bilde 3 best :)

Får en feeling fra ringenes herre type tema eller lignende. Litt sånn historisk/fortelling tema.

Lyset syns jeg kommer naturlig fra en overnaturlig tanke og med så stor flare fra ørepynten gjør den ikke dominerende i bilde syns jeg. Samtidig som det ikke er for mye til at hele ørepynten forsvinner.

Arwen :)

Lenke til kommentar
Demp lensflaren veldig, så tror jeg nr 1 blir veldig bra =)

Grett! Må komme meg opp av sengen før jeg kan komme med ny versjon. :p

Jeg likte faktisk bilde 3 best :)

Får en feeling fra ringenes herre type tema eller lignende. Litt sånn historisk/fortelling tema.

Lyset syns jeg kommer naturlig fra en overnaturlig tanke og med så stor flare fra ørepynten gjør den ikke dominerende i bilde syns jeg. Samtidig som det ikke er for mye til at hele ørepynten forsvinner.

Arwen :)

Henger litt med deg. Liker på en måte begge deler. :)

Lenke til kommentar

Jeg plages ikke av den øredobben. Kanskje den skal stjele oppmerksomheten. Ikke bevisst i utgangspunktet, men det betyr ikke at det er en kvalitet som trådstarter har oversett.

Nå synes jeg det er verdt å bruke tid på dette bildet. Meget bra. Men som sagt gjør øredobben mye ut av seg, så det ser litt ut som en reklame for en gullsmedkjede. Men pytt pytt...

Lenke til kommentar
Jeg syns faktisk ørepynten tar med av oppmerksomheten uten flare, antagelig fordi den er veldig i fokus og blir klart opplyst mye mer enn annet og detaljene kommer fram.

Er nok ikke feil det du sier. Helt klart at det som er i fokus, samt har en farge som skiller seg ut trekker til seg blikket. Bilde er ikke tatt i sammenheng med å fremme noen form for bekledning eller smykkerier. Er vel som PMnormal sier nedenfor her at det kom frem som noe ubevisst.

Jeg plages ikke av den øredobben. Kanskje den skal stjele oppmerksomheten. Ikke bevisst i utgangspunktet, men det betyr ikke at det er en kvalitet som trådstarter har oversett.

Nå synes jeg det er verdt å bruke tid på dette bildet. Meget bra. Men som sagt gjør øredobben mye ut av seg, så det ser litt ut som en reklame for en gullsmedkjede. Men pytt pytt...

Takk. Er for øvrig ganske fornøyd med bilde, men det er som oftest alltid rom for forbedringer her og der, men siden de fleste bildene mine er mer eller mindre spontane og ikke oppstilt etter en spesiell tanke lar ikke jeg småting plage meg.

Blir heller glad over god kritikk :)

Lenke til kommentar

Make no mistake about it: Bildet ditt er dritfett og jeg er laangt unna å produsere noe slikt.

Men om jeg skal foreslå noe, så må det være litt mer lys på ansiktet. Ryggen ble veldig fremtredende etter at du dempet flare på smykket. Ikke slik at du fyller inn ansiketet helt, men slik at du får litt mindre forskjell mellom lys på rygg og ansikt.

Og firkantformat rocker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...