isaac elric Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) løper 2 ganger i uka, men nå til sommern vil jeg trene litt mer overkropp og er lite villig til å betale for å dra på treningsstudio. så er det noen lure øvelser jeg kan gjøre her hjemme eller ute i skauen her jeg bor slik at jeg blir en liten bruce lee? har også en romaskin - kan f.eks. 20 min på den hver dag gi meg noe utbytte eller blir det for ensformig trening? Endret 19. juni 2008 av IsaachElric Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) du har de vanlige øvelsene: Chins/hangups situps, crunches, pushups, dips. hangups, pushups og dips kan gjøres tygnre med en ryggsekk. situps/crunches med noe tyngt på brystet/bak hodet. tren styrke hardt 2-3 ganger i uka Endret 20. juni 2008 av Henrik2k Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Vis du sier du har en skog i nerheten, så anbefaler jeg deg å løpe i skogen, å rett å slett Klatre, hoppe over ting, finne noe du kan ta hengups på å du bruker hele kroppen! det er bra trening, å Gøy! Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 200-300,- i måneden er en liten pris å betale for noe som mest sannsynlig vil fem-doble muskelveksten din over tid i forhold til egentrening. Er også mye mer motiverende å trene på et treningsstudio med venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå