Gå til innhold

Ny fotoskriver som er billig i drift!

Anbefalte innlegg

Hei

Har lyst å kjøpe en ny fotoskriver som er relativt rimelig (500-2000kr maks). Jeg har tidligere hatt en Epson skriver som jeg i løpet av 10mnd skrev ut 10-15 sort/hvitt sider på (dokumenter) og når jeg først skulle skrive ut noe som var i farge så hadde patronene tørket helt ut... Og refill kostet rundt 600kr!

Så derfor ønsker jeg en fotoskriver som er billig i drift. Finnes det en skriver der blekk bare ikke tørket ut av seg selv i den stor grad som den Epson skriveren gjorde? Hvilket merke er mest kjent for å være sparsomme på blekkforbruket?

Jeg husker jeg leste noe på hardware.no for 1-2 år siden om at Kodak skulle komme med fotoskrivere som var revolusjonerende på dette området, som skulle ha 1/3's blekkforbruk og alt sånt - har noe av dette blitt en realitet?

Skriveren skal brukes til å skrive ut bilder og dokumenter hovedsakelig. Det hadde vært kjekt med muligheten for å kunne skrive ut på DVD/CD, men det er absolutt ikke en nødvendighet. Hastigheten på skriveren er heller ikke viktig, jeg skriver ikke ut så mye at jeg ikke er tålmodig til å vente når jeg først skriver ut.

Jeg er altså på utkikk etter en skriver som skriver ut i god kvalitet, som er rimelig i drift og at blekket ikke koster skjorta når man først må etterfylle (har fått med meg at diverse merker tar mye mer for blekket enn andre).

Endret av bidz
Videoannonse
Annonse
Ta en titt på Canon Pixma 4500. Den burde passe til ditt bruk. Men du bør uansett skrive ut et fargebilde innimellom.

Tom

Har Pixma'en mulighet for å enkelt ordne postkort og sånt i diverse størrelser?

Hva er mer økonomisk for fotoutskrift(blekk/papirmessig);

Canon Pixma 4500

Canon Selphy ES-1/CP720/CP760 (ser alle disser ca likt i pris)

Og hvilken vil gi best kvalitet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...