cruelphotography Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jente som jobber på lokal tattoo sjappe. Staves det med en eller to o'er btw? Oo Vruder som serie eller som enkelt bilder, your choice my dear reader =) www.cruelphotography.net Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Syns det så fint ut som serie. Enkeltvis ble jeg misfornøyd med lyset. 2 o'er. Edit: Du får fram ryggen hennes på en veldig pen måte, men samtidig føler jeg motivet ikke er ryggen, men tattoo'en hennes. Den er ikke så synlig pga lyset reflekteres fra ryggen hennes. Endret 19. juni 2008 av Carny Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 skru opp kontrasten slik at tattoeringene synes bedre Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nest siste bilde er det beste. De andre blir litt for tomme, mens nest siste bilde gir den fine mellomvei mellom det sorte og det belyste. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg syns du har tatt bildene fra en litt for skrå vinkel; tatoveringene synes dårlig, vi ser jo ikke mer enn halvparten. Det er litt synd syns jeg, ettersom jeg vil se resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå