Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Her er noen bilder fra...ja.. litt siden. Hvilket er det beste? Synd at det ene er litt uskarpt. Vet hvilket som er min favoritt hvertfall. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Det kommer jo helt an på hva bildet skal brukes til. Endret 19. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Jeg synes bilde nr 1 er flottest, selv om de er bra alle sammen.. Ser ut som den er glad i å bade btw... Endret 19. juni 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bilde 2 for min del. Liker dynamikken og at bikja er over vannet. Superdog! Mangler bare kappen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Det kommer jo helt an på hva bildet skal brukes til. Ingenting. Rett og slett hva liker DU, og kanskje gjerne litt hvorfor Bilde 2 for min del. Liker dynamikken og at bikja er over vannet. Superdog! Mangler bare kappen. Haha, akkurat det jeg tenker om bildet. Vrooom Favoritten her er forøvrig nummer 1. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bilde 1 er finest og bilde 3 er kulest synes jeg Enda en hund som er glad i bade ja... Kjenner til det der, bikkja her i gården lider av vanngalskap! Den kobler ut hver gang den ser vann. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 liker best bilde nr.1 og 2. selv om begge er litt like, likte je kanskje aller best nr.2. det pga. at det er mye fart i bildet, og det ser ut som skyter fart, vekk i fra deg. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg liker bilde 1 best Likte det bedre enn 2 fordi ansiktet er mer innover i bilde og ikke utover. Likte det bedre enn 3 fordi hunden er rett og bilde 3 gir meg faktisk en følelse av at hunden er blitt skutt å dette bakover i et hopp. Dramatisk,hehe. Hunden har et klart mål foran seg i bilde 1, men er artig fanget de andre her også. Bilde 3 så ser man at hunden følger målet og det er litt fint. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bilde nummer 2, uten tvil for min del. Lar meg fassinere av spruten rundt og bak hunden. Dette gjør bilde spennende. Eneste jeg savner er at tunga stikker ut. Det hadde satt prikken over i'en Det rent fototekniske har jeg ingen kommentar til, da jeg rett og slett ikke har mye/nok peiling til å kommentere det. For meg oppleves bilde som klart og fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå