Gå til innhold

Hvordan tjene 1000 kr + raskt og enkelt?

Sindrato

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 15 år, blir 16 senere i år og trenger sårt 1000 kr, helst opp mot 1500. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal skaffe dette og kan trygt si at jeg har grublet på dette i hele dag. Jeg har fått en god ide, men den er litt avansert og jeg må sikkert samarbeide med mamma eller noe siden jeg ikke har kreditt kort.

Tanken var da at dere kanskje kunne komme med ideer og innspill så jeg kan klare dette i noe fornuftig tid. Jeg kan kanskje skaffe meg en liten jobb på butikk, men det er ikke snakk om så mye. Dessuten er det ikke så lett å få slike jobber.

Min ide:

Jeg finner et produkt, et ganske populært et som det er godt market for. Så finner jeg et sted for innkjøp, på nett gjerne fra USA siden dollaren er så billig. Så finner jeg meg et nettauksjon sted og setter inn annonser der jeg selger X antall av de, eller auksjonerer bort X antall. Prisen jeg selger for kan variere opp til det dobbelte av innkjøpsprisen. Jeg kjøper inn produktet siden når jeg vet hvor mange av de jeg får solgt.

Har ikke tenkt ut noen bra ting å kjøpe/selge. Kom gjerne med innspill der og:)

Endret av Sindrato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De to sistnevte like jeg langt bedre enn de første ettersom jeg er en lovlydig borger:P Liker poker, men helst blant venner eller leke penger på nett;)

Det med blogg med reklame høres spennende ut, men jeg vet ikke hvordan det funker eller hvordan jeg tjener penger på det. Lagertelling var ingendum ide, ikke gøy, men kan vel klare 20 timer uten problemer

Takk, men kom gjerne med mer:D

Lenke til kommentar

du lager en blog på www.blogspot.com - for deretter lage en GOOGLE Adsense konto, det er veldig enktelt. Skriv om noe du har interrese for.

Jeg har en blogg nå og har tjent 500,- på 1 dag. Det er ikke mye penger, men om bloggen blir besøkt av mange så kan det klinge.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er 15 år, blir 16 senere i år og trenger sårt 1000 kr, helst opp mot 1500. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal skaffe dette og kan trygt si at jeg har grublet på dette i hele dag. Jeg har fått en god ide, men den er litt avansert og jeg må sikkert samarbeide med mamma eller noe siden jeg ikke har kreditt kort.

Tanken var da at dere kanskje kunne komme med ideer og innspill så jeg kan klare dette i noe fornuftig tid. Jeg kan kanskje skaffe meg en liten jobb på butikk, men det er ikke snakk om så mye. Dessuten er det ikke så lett å få slike jobber.

Nå aner jeg ikke hvor i landet du bor eller hvor fort du må ha pengene, men er det snakk om en sommerjobb så er jo det en ide og gå med aviser?

Høre med lokale firma om de trenger noen til småjobber er vel også en grei sak. Spørre private om å hjelpe med f.eks. maling, vask av hus, vaske biler, sitte barnevakt eller plenklipping? Det er mye folk er villig til å betale for selv slippe å gjøre, kanskje ikke de helt store summene men gjør man det mange ganger nok så vil jeg tro man fort har 1500 kroner.

Da barna mine var mindre betalte jeg en ungdomsskoleelev for å sitte barnevakt for de 2 jeg hadde da. Det ble fort en 500 for en helg :)

(Har en sønn som også vil tjene litt i sommer så jeg har nettopp hatt den debatten.... :))

Lenke til kommentar
du lager en blog på www.blogspot.com - for deretter lage en GOOGLE Adsense konto, det er veldig enktelt. Skriv om noe du har interrese for.

Jeg har en blogg nå og har tjent 500,- på 1 dag. Det er ikke mye penger, men om bloggen blir besøkt av mange så kan det klinge.

Hvor mange hits for 500 kr?

Lenke til kommentar

Hvor mange hits for 500 kr?

Ligger på 1200 hits.

Lenke til kommentar

Blogspoten skal jeg prøve, lager den i dag tipper jeg. Jeg regner med at det ikke er nok, og som armania sa er det greit å ha flere små inntekter:) Bor i Bergen forresten, så avis på morgen så noe annet er kanskje ikke så dumt^_^

Nye ideer nå som jeg bor i Bergen?:D

Lenke til kommentar
http://www.aksjebloggen.com - Trodde dere så at jeg hadde signatur jeg ;)

Den var kjempe fin da. Det sto på den Google Adsense siden at du enten får penger for at folk trykker på det, eller bare ser på siden din. Får du for å se på siden din, og det er vel ikke noe spesielt for å få det?

Jeg har laget min nå og har søkt på Google Adsense for reklame:)

Du får penger når det trykkes på reklame.

Lenke til kommentar

Jeg har en viktig ting til å spørre om, skal jeg ta AdSense for content, AdSense for search, AdSense for moblie content eller hendvisninger?

Selve bloggen var lett å lage, men skjønner ikke helt den AdSense delen. Jeg får ikke til å få opp reklamene..-.-

Endret av Sindrato
Lenke til kommentar

Det er et godt spørsmål, personlig har jeg laget en video på youtube som er realtert til det jeg har på siden. Jeg har link på videoen også så folk kan gå inn og se, men det gjør jo ikke akkurat at folk trykker på reklamen som forsovet ikke har noe med emnet å gjøre...-.-

Edit: Det er realtert reklame nå! jippi:) Ta en titt og trykk gjerne på reklamen nederst;)

Endret av Sindrato
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...