Gå til innhold

BK: Ess Gee


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
legg dem sammen i en serie med bilde rekkerfølke

2.3.1.4

 

ellers var det sinnsykt stilige bilder.

 

Hva er Ess Gee??

 

Mange takk for kommentar :) Den rekkefølgen var ikke dum! Blir gradvis mer splash da.

 

Ess_Gee_wall.jpg

 

Fin bruk av komplimentærfarger, siden du nevner at farge er viktig for deg ;)

 

Takktakk :) Godt du synes det for jeg jobbet en stund med ulike fargekanaler for å få det slik jeg ville.

Lenke til kommentar
sinsykt fine farger og.

hva er det du har tatt bilder av.

Hvis det er en form for drink, ville jeg kanse prøvd å tatt samme bilde omigjen, med hoved ingrediensens (f.eks: bacardi) flaske satt på siden, for så å sendt inne\solgt til produsenten.

 

Mange takk. Det er olje og appelsinbrus :p Jeg kommer sikkert til å ta flere bilder som dette, kan kanskje prøve en drink variant da :)

Lenke til kommentar

hehe.

 

Når du har fått dette så bra til, ville jeg kansje prøvd litt med drink bilder, med forskjellige merker.

Alt fra alkohol holdige drinker til brus.

 

Mange forlag som kan hendvendes til..

prøv å få til samme bilde med en ny åpnet carlsberg flaske, der skummet akkurat kommer over toppen.

Lenke til kommentar
hehe.

 

Når du har fått dette så bra til, ville jeg kansje prøvd litt med drink bilder, med forskjellige merker.

Alt fra alkohol holdige drinker til brus.

 

Mange forlag som kan hendvendes til..

prøv å få til samme bilde med en ny åpnet carlsberg flaske, der skummet akkurat kommer over toppen.

 

Jepp skal prøve det :)

Lenke til kommentar

Tror rom'en gir best efekt i flaska :p

 

tror heller ikke et highball glass egner seg spes til rom og cola.

men derimot et normalt longdrink glass ville gjort susen.

 

prøv å ta et bilde, av et glas martini, der du slipper oliven'en oppi, med flaska skrått i bakgrunnen

Lenke til kommentar
Hver for seg fungerte de dårlig for meg, men som serie satt de bedre. Veldig teknisk og litt kitch, men absolutt dekorativ. Behagelige farger, ja.

 

Kitsch er masseproduserte gjenstander som likner på kunst, men som har liten verdi og kunstnerisk kvalitet.

 

Haha. Jeg synes det er så gøy å ta slike bilder at jeg ikke bryr meg om det er kitch :p

Takk for kommentar. Jeg la ut serien på tre sider samtidig og akam ligger best an på antall kommentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...