mamama Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fyr løs Farger er viktig for meg så jeg vil gjerne høre deres meninger om det. Også komposisjon og lys og alt annet som måtte være interessant å kommentere. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 legg dem sammen i en serie med bilde rekkerfølke 2.3.1.4 ellers var det sinnsykt stilige bilder. Hva er Ess Gee?? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Fin bruk av komplimentærfarger, siden du nevner at farge er viktig for deg Lenke til kommentar
mamama Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 legg dem sammen i en serie med bilde rekkerfølke2.3.1.4 ellers var det sinnsykt stilige bilder. Hva er Ess Gee?? Mange takk for kommentar Den rekkefølgen var ikke dum! Blir gradvis mer splash da. Fin bruk av komplimentærfarger, siden du nevner at farge er viktig for deg Takktakk Godt du synes det for jeg jobbet en stund med ulike fargekanaler for å få det slik jeg ville. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 sinsykt fine farger og. hva er det du har tatt bilder av. Hvis det er en form for drink, ville jeg kanse prøvd å tatt samme bilde omigjen, med hoved ingrediensens (f.eks: bacardi) flaske satt på siden, for så å sendt inne\solgt til produsenten. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 sinsykt fine farger og.hva er det du har tatt bilder av. Hvis det er en form for drink, ville jeg kanse prøvd å tatt samme bilde omigjen, med hoved ingrediensens (f.eks: bacardi) flaske satt på siden, for så å sendt inne\solgt til produsenten. Mange takk. Det er olje og appelsinbrus Jeg kommer sikkert til å ta flere bilder som dette, kan kanskje prøve en drink variant da Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 hehe. Når du har fått dette så bra til, ville jeg kansje prøvd litt med drink bilder, med forskjellige merker. Alt fra alkohol holdige drinker til brus. Mange forlag som kan hendvendes til.. prøv å få til samme bilde med en ny åpnet carlsberg flaske, der skummet akkurat kommer over toppen. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 hehe. Når du har fått dette så bra til, ville jeg kansje prøvd litt med drink bilder, med forskjellige merker. Alt fra alkohol holdige drinker til brus. Mange forlag som kan hendvendes til.. prøv å få til samme bilde med en ny åpnet carlsberg flaske, der skummet akkurat kommer over toppen. Jepp skal prøve det Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bare husk på å bruke riktig glass til hver enkelt drink da Rom og Cola for eks. bruker høye glass, aka: highball. Jeg ville brukt vann da, med mindre rom'en gir en spesiell effekt... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hver for seg fungerte de dårlig for meg, men som serie satt de bedre. Veldig teknisk og litt kitch, men absolutt dekorativ. Behagelige farger, ja. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Tror rom'en gir best efekt i flaska tror heller ikke et highball glass egner seg spes til rom og cola. men derimot et normalt longdrink glass ville gjort susen. prøv å ta et bilde, av et glas martini, der du slipper oliven'en oppi, med flaska skrått i bakgrunnen Lenke til kommentar
mamama Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Hver for seg fungerte de dårlig for meg, men som serie satt de bedre. Veldig teknisk og litt kitch, men absolutt dekorativ. Behagelige farger, ja. Kitsch er masseproduserte gjenstander som likner på kunst, men som har liten verdi og kunstnerisk kvalitet. Haha. Jeg synes det er så gøy å ta slike bilder at jeg ikke bryr meg om det er kitch Takk for kommentar. Jeg la ut serien på tre sider samtidig og akam ligger best an på antall kommentarer. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 tror heller ikke et highball glass egner seg spes til rom og cola.men derimot et normalt longdrink glass ville gjort susen. http://en.wikipedia.org/wiki/Highball_glass Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 tror heller ikke et highball glass egner seg spes til rom og cola.men derimot et normalt longdrink glass ville gjort susen. http://en.wikipedia.org/wiki/Highball_glass Vanlig glass med andre ord? Er jo slike vi drikker saft, brus, juice, melk, vann etc. av.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 liker best det nest siste.. ser nesten komersielt ut, rydd bort de bitte små ubetydelige dråpene så får du noe skikkelig stilrent sak. Vedder på at du får solgt disse hvis du går inn for det. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 herlige bilder! Ser ut som om du har griset skikkelig her:-) Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 fint bilde, og med spreke og kraftige farger men lurer sterkt på hva du gjør for å lage "splashen" i glasset. kaster du noe nedi, eller? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Mange takk for kommentarer, folkens Jeg stod med en olden-flaske med tut og sprutet brus loddrett nedi. Ble litt gris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå