andgob Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 har litt problemer med opera 7.02 når det gjelder cookies. Jeg har aktivert cookies i options, men det funker ikke forde. F.eks så må jeg skrive inn brukernavn og passord hver gang jeg skal logge inn på dette forumet, og det begynner og irritere meg litt. Noen forslag? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Alt-P ->Privacy ->Edit Server Filters ->Accept from domain forum.hardware.no "Add" Voila! Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hei! Har Opera 7.11 og sliter med at det husker innloggingen i feks forum.hardware.no. Har prøvd dette: Fil -> Innstillinger -> Personvern -> Rediger tjenerfilter -> Nytt -> skrevet inn forum.hardware.no og huket av Bruk standard innstillinger for informasjonskapsler huket på Bruk som domene huket på Aksepter infokapsler for tjener/domene huket på Aksepter tredjepartsinfokapsler for tjener/domene huket på Tillat ugyldige filbaner Hvis dette er riktig, hva annet må jeg gjøre i tillegg? Må jeg feks endre noe med tryllestaven? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 *bump* Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg hadde samme problemet med 7.03. Så la jeg inn 7.20beta7 og det fungerte. Dessverre var betaen buggete, så jeg la inn 7.11. Nå fungerer innlogginen, cookies og dette forumet perfekt.. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hmm. Men hva har du gjort? Det som står over eller? Og ikke noe annet enn det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå