Gå til innhold

ny tlf, til lommebruk....

Anbefalte innlegg

på leit etter tlf da, en til og ha i lomma.

har ikke store krav, er den grei og taste og ringe med holder det, trenger ikke så bra kamera eller noe slikt. men bra batteri tid ønsker jeg.

har hitil hatt mest klapp-tlf, har nå SE z530i og er strålende fornøyd med den. men nå er den sliten blitt og trenger og byttes ut.

så spørsmålet blir da om det er en tlf du kan ha i lomma uten at glasset blir ripete med en gang, er utrolig få klapp-tlf uten utrolig mye tull jeg aldri får brukt for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på leit etter tlf da, en til og ha i lomma.

har ikke store krav, er den grei og taste og ringe med holder det, trenger ikke så bra kamera eller noe slikt. men bra batteri tid ønsker jeg.

har hitil hatt mest klapp-tlf, har nå SE z530i og er strålende fornøyd med den. men nå er den sliten blitt og trenger og byttes ut.

så spørsmålet blir da om det er en tlf du kan ha i lomma uten at glasset blir ripete med en gang, er utrolig få klapp-tlf uten utrolig mye tull jeg aldri får brukt for.

ville tatt å sett igjennom amobil.no sine tester på klapp telefoner, lest meg litt frem til hvilken modell/merke som passer for ditt behov. Selv gikk eg for en HTC diamondsom ser ut til å bli en passe sexy telefon, litt dyr for mitt bruk også, men trengte selv et nytt abonement, så slengte meg på chess sitt tilbud på den, til 1699, 12mnd binding, men IKKE operatør låst. Bare et hint av hvilken telefon eg gikk for, les på amobil, mye bra tester og artikler der :-)

Endret av SunChaser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...