Gå til innhold

En annerledes bro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanksje ett optisk bedrag i refleksjonen. Fordi de borteste stolpene som i bildet er blitt uklare er mye klarer i refleksjonen i vannet. Litt morsomt å se egentlig, fordi jeg har grublet endel rundt det med refleksjoner, avstand og DOF.

Ellers syns jeg bildet er litt for kontrastfylt for meg mtp det lyseste mot det andre. Også sier du jo at det er en crop. Hvilken side da?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er kjempetøft. Det ser ut som et litt corny gammeldags sci-fi landskap. Absolutt et bilde jeg har tatt meg tid til å studere. Jeg så at det var opp ned, men brukte litt tid på å bli enig med meg selv om det. Det ser nemlig så naturlig ut på samme tid, men de litt uklare husene avslører det. Men det er bare tøft. Stilig bilde, Juliess. Det er et av de beste bildene jeg har sett fra deg. Og noe helt uventet.

Lenke til kommentar

Det er snudd, ja. Himmelen er nok utbrent, og bildet er tatt i høyde. Prøvde å croppe det så det ikke ble så langt, men da måtte jeg ta "hodet" på den nederste lyktestolpen, og det så rart ut.

PMnormal: Jøss, takk for det! :)

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Lett å se at det var snudd, så ut som en bombe hadde gått av ved huset. Ganske fett bilde, men kansje litt for mye hvitt nederst?

Jeg hadde lagt til en vignetering nede i hjørnet tror jeg, og gitt det en litt mer grainy effect siden det allerede ser ut til å peile seg inn på en gammeldags stil.

Me like. Det er morsomt å snu bilder som blir reflektert i vann opp-ned. Sant? :wee:

Lenke til kommentar
kult bilde, liker det godt. Jeg brukte samme effekten under aprilfesten, 2. april.. Synes ikke det gjør så mye at himmelen er litt utbrent, fin effekt. Skulle kanskje ønske meg litt mer symmetri mtp hvor mye som er over / under vannet.

Det var det bildet jeg hadde 'in mind' når jeg redigerte "høst tre". Burde kansje kreditert deg i posten for det, men det var så lenge siden så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...