Frederick_ Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) bestillte mitt fra www.absoluttspill.no Tror de sendte i dag, håper jeg får det i morra Gikk så fort med bf2 så satser på det! Endret 2. juli 2008 av Silo Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er en skikkelig tabbe de har gjort i årets utgave av spillet. I Tour de France i år har de fjernet bonussekunder ved sprint og målgang, men dette har de ikke fått med seg i årets utgave av spillet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Har de fjernet bonussekundene i årets utgave av TdF? Pokkers ASO, de kommer til å ødelegge rittet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) genial kommentar hvis du skal avslutte spillet ( har på norsk fordi jeg ikke er inni sykkelsporten så evig mye, så tenkte det var lettere på norsk ) Absoluttspill sendte spillet i går og fikk det i dag Bor i oslo, men forsatt, kort sende tid og det er digg som faen Endret 3. juli 2008 av Silo Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Føler meg litt stolt når jeg ser at du spiller på norsk. Har nemlig vært med på oversettelsen! Til du som lurte på når PCM kommer i butikkene, så er det 4. juli, altså i morgen. Ellers så kan jeg si at norges eneste PCM-community nettopp er kommet opp fra en nedetid på nesten en måned. Selv gleder jeg meg som en unge til spillet nå. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hehe, jeg hadde ikke skryti av å ha vært med på den oversettelsen der For det første er det skrivefeil i setningen som forklarer menyvalget, for det andre gir jo ikke forklaringen noen mening... "Denne muligheten finnes bare fordi det finnes en eller to grunner for å avslutte og gå tilbake til det vanlige liv... men ikke overdriv!" Hva skal dette liksom bety? Skal jeg ikke overdrive mitt vanlige liv, eller skal jeg ikke overdrive spillingen? Det eneste inntrykket jeg får av en slik oversettelse er at det er en budsjettittel som aldri holder den kvaliteten man kan forvente av fullprisede spill. Endret 3. juli 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) "Vært med på å oversette" Altså har jeg bare oversatt en ca. 300 linjer. Henger også mye igjen fra fjoråret som virker til å være gjort med translator. Vi som oversatte hadde ikke god nok tid til å få den helt ferdig dessverre. Derfor er det variasjoner der mellom skikkelig språk og translatorspråk. EDIT: Som du ser hvis du spilte spillet i fjor, så er menyene de samme. Ergo er det en del vi ikke har fått tid til. Men årets språkpakke er mye bedre enn fjorårets. Det er ingen tvil om. Endret 3. juli 2008 av IMayo Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er det noen steder man kan laste ned den norske språkfila? Føler at det fort blir litt mer sjarm da Lenke til kommentar
Tomhah Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er det noen steder man kan laste ned den norske språkfila? Føler at det fort blir litt mer sjarm da +1, noe sted? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som vet hvordan man endrer menylinjen under på spillet i et løp? Klart å fjerne der det står hvor langt det er igjen til mål, neste spurt osv ;( Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe... du kan trykke den opp igjen.., Bare finn en liten knapp i bunnen så finner du det =) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe... du kan trykke den opp igjen.., Bare finn en liten knapp i bunnen så finner du det =) okei takk Gjelder det når man spiller online også? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Interface er vell den samme online og ikke? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Til dere som klaget over at bonussekundene i Tour De France ikke var tatt bort, legg denne filen inn i Programfiler -> Cyanide -> Pro Cycling Manager 2008 ->Classifications. Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som kan sende/ laste opp den norske språkfila ? kjøpte spillet fra den offisielle siden og der var ikke Norsk språk en mulighet. så lurte på om noen kunne laste den opp ? Lenke til kommentar
fredrikse Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da var årets utgave av sykkelspillet ute, riktignok bare nedlastbar versjon så lenge. Jeg gikk for tilbudet, og laster ned nå. Nedlastbar utgave koster 49.99 $, og med dagen dollarkurs blir det en meget hyggelig pris på spillet, rundt 260,- Spillets hjemmeside hvor man finner mer info, og kan laste det ned. Fjorårets spill var det verste i serien, og at det ikke funket i det hele tatt etter siste patchen her, og jeg ikke fikk nevneverdig hjelp fra supporten deres, gjør at jeg i år gir det en siste sjanse. Er det bedre i år betaler jeg gladelig 260,- for spillet, ellers kan det nok hende det blir siste spillet i serien på meg, i alle fall på noen år. Satser på årets er bedre, gleder meg til det er ferdig nedlastet. Jeg har kjøpt spillet på internett nå og holder på laste det ned nå, men det går jo så forbanna treigt hva kan jeg gjøre. Og der det står hvor mye prosent du har lastet opp er visst nederst til venstre så jeg prøver å trykke på resume the download of pcm 08. så står another copy of ap is running. eller det er ikke sikkert det er et problem da:P Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg hadde ikke problemer med farta 3-4 mb/s er ikke så dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå