Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun forelska og er hun verdt det?

Gjest Guest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_meg_*

Hei, driv å flørter med ei jente på samme alder som meg for tiden og kjenner jeg er ganske glad i henne. Hver gang hun ser meg osv så klemmer hun meg e.l. så det er mye fysisk kontakt da (begge veier). Har ikke kyssa eller noe sånt med henne, men har veldig lyst på henne. Nå har det liksom kommet til et pungt hvor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det har liksom ikke vært noen progresjon mellom oss på lang tid, og vi er ikke "sammen" heller. Er sommerferie nå, og vet ikke om jeg kommer til å se henne så mye, men er nok noen fester hvor begge skal som det kanskje skjer noe.

[ Har emailen hennes, så hender jo at jeg prater med henne, men føler at det er veldig upersonlig 8( ]

Så er det mer; Blant annet min bror har sagt at jeg må holde meg unna henne fordi han og "hans" gjeng ikke liker henne (fordi hun er litt soss :roll: , men kan være mer som han nekter å si). Har fortalt han at jeg liker henne og jeg tror hun liker meg osv og da bare mumler han og driter i meg liksom. Er faktisk ganske god kompis med broder'n så vet ikke om jeg har lyst til å ødelegge det (samt hans venner). Har snakket med han om at jeg mener han er barnslig osv, men han nekter å høre.

Konklusjon;

- Er hun verdt vennskapet til broren min?

- (hvis ja) Hvordan kan jeg hinte til henne at jeg vil være med henne?

- Takker for alle seriøse svar.

Hilsen,

Meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags type er broren din da? Sjikkli bad gansta lissom som synes soss er sååå teit 4 sho? I tilfelle skal du i hvert fall drite langt i hva han synes. Om hun er en normalt oppegående og hyggelig jente, skal du se han finner ut at hun ikke er så ille. Eller så er han en god bror og later som ingenting - dere trenger jo ikke å gjøre allverdens alle tre sammen. Nå kan det jo henne hun er ille da, men det er en annen sak.

Ellers virker det som om du er på god vei til å ikke være noe mer enn en venn, og du bør muligens få opp farten litt hvis det skal bli noe mer.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_op_*

Broren min er mer rocke type. Han driver med politikk og sånt... Selv er jeg litt mer casual.

Hun er hyggelig så langt jeg har erfart, men har hørt rykter om at hun fryser ut folk hun ikke kjenner osv.

Og det med å få opp farta. Har vært på "g" med henne i ca. 3 uker nå så er vel egentlig ganske fresh, men sommerferien er jo to måneder da...

Lenke til kommentar

Slående argument det, at broren din synes jenta er en soss og at de kanskje ikke vill gått så bra overens. Han må komme opp med noe bedre enn det.

Ganske uvesentlig om han ikke akkurat ville jaktet på henne. Det er du som vil ha henne, og det må han bare akseptere.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Det er ikke poenget. Poenget er at han faktisk er så barnslig at han nekter å innse det, men jeg har veldig lite lyst til å miste han også. Han er liksom en av mine beste venner og ikke minst min bror. Hvis jeg blir i lag med denne jenta så kommer han nok til å bli mindre kompis med meg. Du skjønner, egentlig er han ikke så veldig mot henne tror jeg ikke, men vennene hans er helt jævlige. De hater sosser mer enn noe annet på jord og har via livet sitt til å gjøre livet jævlig for alle sosser. Og med dette så er det sånn at hvis han er kompis med meg som evt. blir kjæreste med henne så nekter de å henge med ham (vet :roll: er nesten som en jævla sekt eller noe) så vidt jeg har fortstått.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_op_*

Jeg er 15 og han er 17.

Sier det til han at han er barnslig osv, men han nekter å høre så jeg føler at jeg må velge.

Lenke til kommentar

Dette er jo typisk lillebror "sitat". Sier ikke at du tar feil, men hadde vært interessant å høre hva broren din sier om saken. Har du prøvd å si det rett ut og snakke med ham om det? Jeg tror ikke han er så vanskelig som du vil ha det til. Er selv storebror for noen utrolig irriterendes lillsøsken som tror at jeg er djevelen, men de fant visst ut etterhvert at jeg ikke var så ille likevel. Kan det være noe av det samme med deg?

(Uten å fornekte at det er utrolig mange idioter mellom 16 og 19 år. Eller bare generelt i alle aldersgrupper). Hadde lyst å skrive en litt off-topic om stemmerett blandt voksne, men holder meg til saken tror jeg.

Lenke til kommentar

1. Drit i broren din, dere har hele livet deres foran dere. Han må respektere dine valg, og det kommer han til å gjøre, enten det er med tid eller ikke.

2. Du må kysse henne, herregud, du har vært på g med henne i 3 uker? Da må du virkelig få opp farten som NgZ sier. Jeg mener ikke at du skal si hva du føler for henne eller noe, for guds skyld ikke gjør det. Du må vise interesse, men ikke for mye, ikke prat om følelser, virk litt opptatt noen dager, og prøv å virk spennende og litt uoppnåelig for henne, men ikke for uoppnåelig. Prøv å finn på noe med henne på en fest om dere skal dit begge to, bare prat med henne og klin med henne. Ulempen med fester er at det ikke nødvendigvis betyr noe det som skjer der. Du kan prøve å si at du trenger hjelp til noe som hun har peiling på, evnt. låne noe av henne, eller whatever, bare få litt alenetid sammen med henne på dagen. På denne måten er ikke alkohol inne i bildet og det meste som skjer er antakeligvis oppriktig ment. Ikke dra henne med på en kino, det blir for lite prating.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_op_*

Okei, takker for råd. Skal ta en siste prat med broren min før jeg skal prøve å få henne med på fest og få noe til å skje. ;)

Lenke til kommentar
men vennene hans er helt jævlige. De hater sosser mer enn noe annet på jord og har via livet sitt til å gjøre livet jævlig for alle sosser.

Via livet sitt faktisk...Hahahahaha! For en gjeng! Du får bare ta sats og drite fullstendig i disse vennene til broren din, de virker ærlig talt ikke som de glupeste som vandrer rundt blant oss. Fortell dem heller at de trenger en hobby eller god gammeldags pryl! Makan til idioter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...